Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief

Samenwerking RightNow en The Selfservice Company

12 maart 2007 - 08:51ActueelSoftware & DevelopmentRightNow
Redactie Channelweb
Redactie Channelweb

RightNow Technologies heeft een samenwerkingsovereenkomst gesloten met het Nederlandse bedrijf The Selfservice Company.

Doel van de samenwerking is een sterke propositie naar de markt te brengen, die de marketing-, verkoop-, en serviceoplossingen van RightNow combineert met de dialoogmanagertechnologie van The Selfservice Company.

Met de dialoogmanager van The Selfservice Company kunnen bedrijven de online vragen van hun klanten beantwoorden via een virtuele assistent op de website. De vragensteller kan zijn vraag in gewone spreektaal stellen en de virtuele assistent geeft een antwoord of verwijst naar een andere pagina binnen de website. Door intelligente koppelingen met de oplossingen van RightNow, kan de assistent de volledige centrale kennisbank van RightNow-klanten doorzoeken naar een antwoord en deze aan de klant terugkoppelen in spreektaal.

De virtuele assistent draagt op verschillende manieren bij aan een onderscheidende en optimale online klantervaring. Zo is de assistent 24 uur per dag beschikbaar en kunnen klanten hun vragen stellen op het moment dat zij dat willen. Bovendien is het door de dialoogmanager mogelijk om in gewone spreektaal te chatten met de assistent. Ook kunnen bedrijven de virtuele assistent een volledig eigen uiterlijk geven, zodat de assistent zoveel mogelijk aansluit bij de branding van het merk.

Erik Göetjes, Country Manager Benelux bij RightNow Technologies: "Het bieden van een unieke klantervaring is alleen mogelijk wanneer de klant altijd snel de juiste antwoorden op zijn vragen krijgt, onafhankelijk van het gekozen klantcontactkanaal. RightNow gelooft daarom sterk in een centrale kennisbank van waaruit informatie wordt ontsloten. Met The Selfservice Company als partner, kunnen we organisaties nu een nieuw klantcontactkanaal aanbieden, dat hun klanten de ervaring van een echt gesprek met een medewerker biedt maar toch een selfservicedienst is."

Dirk Jan Dokman, oprichter van The Selfservice Company: "Samen met RightNow Technologies brengen we een unieke propositie naar de markt die het gevoel van een echt gesprek combineert met alle voordelen van selfservice, voor zowel organisaties als hun klanten. Dat we daarmee inspelen op een behoefte blijkt wel uit het feit dat we inmiddels al een eerste grote klant hebben gewonnen."

Meer over

Softwarebeheer

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Agentic AI in actie

    De stappen van automatiseren naar écht autonoom werken. Welke toepassingen zijn succesvol?

    Computable.nl

    Staat Digitale Connectiviteit Bouw- en Installatiebranche

    Connectiviteit is de kern van veel processen en van strategisch belang voor de toekomst. Waar sta jij?

    Computable.nl

    Design Sprints: 4 dagen van idee naar prototype

    Hoe zet je in vier dagen tijd een gevalideerd prototype neer met Design Sprints?

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    Innovatie & Transformatie

    SureSync en Logius genomineerd voor Co...

    SureSync is dit jaar trots op drie nominaties bij de Computable Awards 2025. Eén van de meest opvallende nominaties is...

    Meer persberichten

    Meer lezen

    Innovatie & Transformatie

    Spoelstra Spreekt: Drie keer vallen

    Cloud & Infrastructuur

    Minister vreest Chinese spelletjes om Nexperia vleugellam te maken

    Martinitoren Groningen ai-fabriek
    Data & AI

    200 miljoen voor ai-fabriek in Groningen

    destabilisatie AgentKit
    Software & Development

    AgentKit: OpenAI’s katalysator én disruptor voor de ai-markt

    Software & Development

    Kapitaalinjecties voor OpusFlow, Dashmote, Saga en Support Sqad

    datadiefstal slechte kwaliteit
    Data & AI

    Kort: Ai-browser kwetsbaar voor datadiefstal, Sunweb bestolen, goede data voor ai-training is op (en meer)

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Ontvang Computable e-Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics
    • Phishing
    • Ransomware
    • NEN 7510

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs