Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Samenwerking RightNow en The Selfservice Company

12 maart 2007 - 08:51ActueelSoftware & DevelopmentRightNow
Redactie Channelweb
Redactie Channelweb

RightNow Technologies heeft een samenwerkingsovereenkomst gesloten met het Nederlandse bedrijf The Selfservice Company.

Doel van de samenwerking is een sterke propositie naar de markt te brengen, die de marketing-, verkoop-, en serviceoplossingen van RightNow combineert met de dialoogmanagertechnologie van The Selfservice Company.

Met de dialoogmanager van The Selfservice Company kunnen bedrijven de online vragen van hun klanten beantwoorden via een virtuele assistent op de website. De vragensteller kan zijn vraag in gewone spreektaal stellen en de virtuele assistent geeft een antwoord of verwijst naar een andere pagina binnen de website. Door intelligente koppelingen met de oplossingen van RightNow, kan de assistent de volledige centrale kennisbank van RightNow-klanten doorzoeken naar een antwoord en deze aan de klant terugkoppelen in spreektaal.

De virtuele assistent draagt op verschillende manieren bij aan een onderscheidende en optimale online klantervaring. Zo is de assistent 24 uur per dag beschikbaar en kunnen klanten hun vragen stellen op het moment dat zij dat willen. Bovendien is het door de dialoogmanager mogelijk om in gewone spreektaal te chatten met de assistent. Ook kunnen bedrijven de virtuele assistent een volledig eigen uiterlijk geven, zodat de assistent zoveel mogelijk aansluit bij de branding van het merk.

Erik Göetjes, Country Manager Benelux bij RightNow Technologies: "Het bieden van een unieke klantervaring is alleen mogelijk wanneer de klant altijd snel de juiste antwoorden op zijn vragen krijgt, onafhankelijk van het gekozen klantcontactkanaal. RightNow gelooft daarom sterk in een centrale kennisbank van waaruit informatie wordt ontsloten. Met The Selfservice Company als partner, kunnen we organisaties nu een nieuw klantcontactkanaal aanbieden, dat hun klanten de ervaring van een echt gesprek met een medewerker biedt maar toch een selfservicedienst is."

Dirk Jan Dokman, oprichter van The Selfservice Company: "Samen met RightNow Technologies brengen we een unieke propositie naar de markt die het gevoel van een echt gesprek combineert met alle voordelen van selfservice, voor zowel organisaties als hun klanten. Dat we daarmee inspelen op een behoefte blijkt wel uit het feit dat we inmiddels al een eerste grote klant hebben gewonnen."

Meer over

Softwarebeheer

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Design Sprints: 4 dagen van idee naar prototype

    Hoe zet je in vier dagen tijd een gevalideerd prototype neer met Design Sprints?

    Computable.nl

    Resultaatgericht Samenwerken (RGS).

    RGS is een gestructureerde methode die vastgoedprofessionals direct ondersteunt bij kwaliteitsverbetering, kostenefficiëntie en verduurzaming.

    Computable.nl

    De principes van cloud-native techniek

    Cloud-native technologieën voegen flexibiliteit, schaalbaarheid en beveiliging toe en verlagen de operationele kosten voor de IT-omgeving. Hoe dragen Kubernetes, KEDA en AKS hieraan bij?

    Meer lezen

    ActueelData & AI

    Lleverage ontvangt drie miljoen voor ‘vibe automation’

    ActueelSoftware & Development

    Nu al veertien transacties voor Total Specific Solutions

    AchtergrondData & AI

    Een stortvloed aan ai-tools; ServiceNow drinkt zijn eigen champagne

    ActueelOverheid

    Dictu sluit applicatiecontract met CGI, IBM, Sogeti, Sopra Steria, TCS en Circle8

    OpinieSoftware & Development

    SAM: jouw bondgenoot tegen shelfware

    ActueelOverheid

    Ministerie BZK negeert advies AcICT over stilleggen Digipoort

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs