Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Mkb wil Unique SERVICE Points

21 juni 2007 - 15:23ChannelGovernance & PrivacyAll IP Europe
Redactie Computable
Redactie Computable

Iedereen heeft de mond vol van usp’s. Alleen als je als bedrijf je unique selling points op orde hebt, heb je bestaansrecht. Daarmee sla je echter wel een belangrijke stap over. Alleen met de juiste services kun je daadwerkelijk gaan ‘sellen’.

Dat geldt zeker als het gaat om communicatie, binnen of buiten een organisatie. Via mail, met applicaties, pda's, smartphones of de (mobiele) telefoon. Alles kan, maar een kleine organisatie wil geen web van partners om zich heen. Een kleine ondernemer wil triple A-services, om nog maar eens een mooie term te gebruiken. Anywhere (plaatsonafhankelijk), anyhow (device- en verbindingsonafhankelijk) en anytime (24×7) communicatie. Complete diensten, maar dan wel via één partij, anders is het overzicht weg.

Juist de afstemming tussen de verschillende communicatieaspecten ontbreekt bij veel dienstverleners en it-bedrijven. Wat ze doen, doen ze vaak heel goed en leveren ze aan hun klanten. Maar al deze services hebben een gedegen infrastructuur nodig. Of het nu gaat om beheer op afstand of het aanbieden van kant-en-klare mkb-werkplekken. Zonder een goede infrastructuur ben je nergens. Dat vormt de lijm tussen de losse onderdelen. Resellers die dat erkennen, werken concreet aan hun strategie van 'unique service points'.

Want net als elke discipline is het ontwikkelen en beheren van een betrouwbare en vooral veilige communicatie-infrastructuur een vak apart. Het vereist kennis en vooral ook veel investeringen. Wees dus verstandig en combineer de eigen expertise met een krachtige communicatie-infrastructuur tot triple A-services. Dan komt het 'sellen' aan mkb-organisaties vanzelf.

Job Kunst
Managing Director bij All IP

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    GenAI: Veiligheidsrisico of wapen tegen dreiging?

    Wat AI betekent voor jouw securityaanpak? Alles over de risico’s en strategieën om GenAI verantwoord in te zetten.

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    Beveiliging en IT samen sterk tegen bedreigingen

    Deze paper geeft concrete strategieën en handvatten om IT en Security effectiever te integreren.

    Meer lezen

    ActueelGovernance & Privacy

    Kort: AIV waarschuwt Nederland, Centric verwerft meerderheidsbelang in Twelve (en meer)

    AchtergrondCloud & Infrastructuur

    Europese it moet nú regie pakken

    OpinieData & AI

    Van data-marktplaatsen tot dark data: de rol van authenticiteit in ai

    OpinieSecurity & Awareness

    Iot-beveiliging: het vergeten risico in cybersecuritystrategie

    Europese Unie
    AchtergrondCloud & Infrastructuur

    Geen one-fits-all-oplossing voor soevereine EU-cloud

    lui
    OpinieInnovatie & Transformatie

    Waarom ‘leverancier van jouw leverancier’ groot risico kan zijn

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs