Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

‘Resellers gebaat bij Lenovo-campagne’

04 september 2007 - 11:24ActueelCloud & InfrastructuurLenovo
Sander Hulsman
Sander Hulsman

Van 3 t/m 30 september vindt een eenmalige grootschalige campagne plaats op Schiphol van computerfabrikant Lenovo. De Nederlandse campagne is onderdeel van een twee jaar durende ‘Mobile Marketing Tour’ van Lenovo op Europese vliegvelden.

Tijdens deze bijeenkomst achter de douane op Schiphol gaf Lenovo bij hun stand (visueel) inzicht in recente en toekomstige ontwikkelingen van het bedrijf. Nu ruim twee jaar na de overname van pc-divisie van IBM heeft Lenovo meerdere wereldwijde activiteiten en strategieën uitgezet (wereldwijd partner van de Olympische Spelen, sponsor Formule 1 AT&T Williams-team). Eén daarvan is ook de campagne van Lenovo in én rondom Schiphol die extra zichtbaarheid voor Lenovo creëert.

"Met deze campagne willen we Lenovo meer onder de aandacht brengen bij de eindgebruikers", zegt Chris Visser, verantwoordelijk voor de ontwikkeling van nieuwe kanalen bij Lenovo Nederland. "We creëren vraag voor onze resellers en zij kunnen dan ook onze Formule 1-uittingen gebruiken in hun business. Met deze campagne gaan we onder onze huidige resellers meer actieve resellers werven, want die basis is nu relatief smal. Het actiever van onze resellers maken doen we samen met onze distributeurs. We willen dat ze proactiever gaan verkopen en daarbij emoties rondom Lenovo gaan uitstralen. Om dit verkoopbeleid verder te ondersteunen, gaan we aanpassingen aan ons resellerprogramma doorvoeren. Ik kan daar echter nu nog niks over zeggen."

Tijdens het huidige Formule 1-seizoen is Lenovo sponsor van het AT&T Williams-team. Dit jaar waren er niet veel incentives voor resellers rondom de Formule 1, maar dat kan in het nieuwe seizoen wel eens gaan veranderen. "Als resellers plannen of ideeën hebben, is dit met ons bespreekbaar", zegt Bernie Pruissen, marketing & communications manager bij Lenovo Nederland. "Volgend seizoen gaan we nog meer met de Formule 1 doen, maar ook zijn we sponsor van de Olympische Spelen. Resellers kunnen onze uitingen gebruiken en kunnen daar materiaal voor krijgen. Als ze een leuke incentive-actie met ons willen opzetten, is dit ook mogelijk. We bekijken dit van geval tot geval."

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Beveiliging begint bij de Server

    Waarom lifecycle-denken cruciaal is voor IT-security

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Meer lezen

    AchtergrondData & AI

    Fokken met data

    OpinieCloud & Infrastructuur

    Introductie van sase in het netwerk: eenvoudiger beheer en lagere kosten

    Handen
    ActueelSoftware & Development

    Workday en Randstad slaan handen ineen

    ActueelInnovatie & Transformatie

    Kort: 15 miljoen voor QuiX Quantum, NTT Data met Eurofiber in 5G-zee (en meer)

    OpinieSecurity & Awareness

    Inzicht in kwetsbaarheden aanvalsoppervlak gaat voor budget

    AchtergrondCloud & Infrastructuur

    Eigen datacenter, colocatie of cloud?

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialData & AI

    Private AI helpt gemeenten met vertrou...

    In een tijd waarin gemeenten geconfronteerd worden met groeiende verwachtingen van burgers, toenemende wet- en regelgeving en druk op budgetten,...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs