Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Computable Awards
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief

Richard Odekerken wordt Technisch Directeur VANAD Contact Centers

22 januari 2008 - 13:02ActueelCarrière

Richard Odekerken wordt per 1 februari 2008 aangesteld als Technisch Directeur van VANAD Contact Centers. In deze positie krijgt hij de verantwoordelijkheid voor de technische infrastructuur van de vestigingen van VANAD Contact Centers in Utrecht, Capelle aan den IJssel en Bonn.

Met Odekerken mag VANAD Contact Centers zich verheugen in een gerenommeerde aanwinst. "Zijn staat van dienst bij zusterbedrijf E.Novation is fantastisch. Onder zijn technische leiding is E.Novation in staat geweest vooraanstaande opdrachtgevers als Rijkswaterstaat en SNS Fundcoach aan zich te binden. Zijn overstap is een aanwinst voor VANAD Contact Centers", vindt Jean Nederlof, COO van VANAD Group.

Operationeel Directeur Arnoud Munneke van VANAD Contact Centers is uiteraard verheugd met de komst van Odekerken. "Gezien de acquisitie van Cendris Customer Contact Duitsland in Bonn aan het begin van deze maand en de verdere groei naar 725 medewerkers, is een technisch directeur een onmisbare aanvulling op ons team. Met zijn managementervaring is hij bovendien een welkome toevoeging aan onze directie om onze grensoverschrijdende ambities verder vorm te geven." Vanaf 1 februari 2008 bestaat de directie van VANAD Contact Centers derhalve uit Arnoud Munneke (Operationeel Directeur), Arthur Nederlof (Commercieel Directeur) en Richard Odekerken (Technisch Directeur).

Vooruitstrevend en innovatief
Odekerken ziet als belangrijkste uitdaging in zijn nieuwe functie het verder uitwerken van de implementatie van Genesys. VANAD Contact Centers beschouwt Genesys als de ‘Rolls Royce onder de contact center software’. "Het is een enorme stimulans om te werken met de beste contact center software ter wereld. Wij zijn één van de weinige facilitaire contact centers in Europa die het Genesys platform gebruikt. Ik zie er naar uit om eraan bij te dragen deze technologie verder te optimaliseren en VANAD Contact Centers verder vorm te geven als vooruitstrevend en innovatief contact center", vindt Odekerken.

De afgelopen twaalf jaar werkte Odekerken met veel succes bij E.Novation, zusterbedrijf van VANAD Contact Centers. "Ik heb mijn werk voor E.Novation altijd met uitermate veel plezier gedaan. Ik heb geweldige opdrachten mogen uitvoeren en prettig samengewerkt met mijn collega’s bij E.Novation. De laatste jaren heb ik veel van mijn kennis kunnen overdragen op een aantal jongere medewerkers. Ik heb er het volste vertrouwen in dat zij E.Novation in de komende jaren technisch naar een nog hoger niveau brengen."

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    Security & Awareness

    NIS2: Europese richtlijn maakt cyberse...

    De Europese NIS2-richtlijn zet cybersecurity definitief op de strategische agenda. Organisaties in vitale sectoren krijgen te maken met strengere eisen...

    Meer persberichten

    Meer lezen

    ai shiny bait lokkertje
    Data & AI

    Kort: Consument vertrouwt ai minder maar gebruikt het meer, glasvezelexamens van FttX Certificering (en meer)

    Carrière

    Ondernemingskamer: Gerard Sanderink voerde jarenlang wanbeleid bij Centric

    Data & AI

    Hoe ai de keten van Royal FloraHolland verbetert

    Innovatie & Transformatie

    Stop niet bij taalmodel (maar breng je enterprise-ai naar volgende fase)

    Security & Awareness

    Werken aan weerbaarheid

    shutterstock_2618157341 FrenkyAlon 16x9
    Overheid

    Hernieuwd CIO-stelsel zet digitale transformatie Rijk in hogere versnelling

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Ontvang Computable e-Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics
    • Phishing
    • Ransomware
    • NEN 7510

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs