Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Computable Awards
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief

Stefan Captijn: Genesys zet hybride strategie voort

23 januari 2008 - 10:57ActueelCarrière

Genesys hanteert zowel een directe als indirecte verkoopstrategie en volgens Stefan Captijn, onlangs aangesteld als manager business consulting EMEA, gaat die strategie niet veranderen. Wel verschilt de verhouding per regio.

Over het algemeen spreekt Genesys van een ‘direct touch’ model (indirecte verkoopstrategie) waarbij in nauwe samenwerking met de partner de klant bediend wordt. Met Business consulting wordt bedoeld dat de link met de klant direct is (directe verkoopstrategie). Captijn: "Genesys heeft een business consulting methodologie ontwikkeld om haar klanten te begeleiden en adviseren in verbeteringstrajecten. Dit kan variëren van transformatie-roadmaps tot simulatie van complete ‘custom’ workshops. Genesys verwacht met het verder uitbreiden van Business Consulting een groei in alle distributie -kanalen."

Genesys Telecommunications Laboratories is een dochter van Alcatel Lucent en leverancier van software voor het optimaliseren van klantinteracties. Captijn werkt al sinds 2000 bij Genesys, waarvan de laatste twee jaar als product marketing manager. Vanaf 1 februari 2008 is hij als manager business consulting EMEA verantwoordelijk voor de verkoop van de business consulting-diensten en het managen van het Genesys EMEA Business Consulting team. "Dit team is nauw betrokken bij klanten en prospects in alle fasen van het salestraject. Zij helpen hen bij het kiezen van de juiste oplossing voor hun klantenservice, en kijken daarbij naar de beschikbare middelen, de impact op de organisatie, budgetten en bestaande technologieën. Doel is een optimaal contactcenter, dat voortdurend de juiste balans vindt tussen kosten, kwaliteit en omzet."

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    Data & AI

    AI Twin – we vervangen geen mens...

    Mobile XL helpt je op weg met je eigen AI Twin Stel je voor een AI Twin, een digitale kopie...

    Meer persberichten

    Meer lezen

    Laptop in brand
    Werkplek & Beheer

    Van incident naar impact: waarom ‘dex-it’ strategisch maakt

    Carrière

    Kort: ASM bouwt nieuw hoofdkantoor in Almere, Colaers terug op het oude Cegeka-nest (en meer)

    Carrière

    Rechter: Chinese hr-man Nexperia terecht buitenspel gezet

    Carrière

    Engineer in ai-tijdperk is dirigent én architect

    Carrière

    Vakbonden roepen ict’ers op mee te doen aan salarisonderzoek

    Innovatie & Transformatie

    Ai-toepassingen krijgen vaart in 2026 

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Ontvang Computable e-Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics
    • Phishing
    • Ransomware
    • NEN 7510

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs