Met de benoeming van Jilles Limburg (1968) als head of services Nederland, heeft Orange Business Services een volgende stap gezet in het realiseren van zijn services-strategie.
Van Limburg wordt verwacht dat hij de groei in services weet te realiseren en daarmee de transformatie van het bedrijf mede vorm geeft.
Limburg werkte ruim tien jaar bij KPN in verschillende functies en in diverse landen. Na zijn laatste functie binnen de directie zakelijke markt nam hij zich voor terug te keren in een internationale werkomgeving, met als resultaat de aanstelling bij Orange Business Services per 1 februari 2008.
"De ruime kennis en ervaring van Limburg is zeer welkom bij Orange Business Services", zegt Jeroen van Brussel, VP BeNeLux. "Samen met onze klanten verschuiven wij onze aandacht steeds meer van het netwerk Orange naar de applicaties die er gebruik van maken. Onze services richten zich dus op de business van onze klanten. Dat is enorme verandering; en dat wereldwijd."
"Met deze functie heb ik de internationale omgeving gevonden waar ik naar op zoek was", zegt Limburg. "Orange is het meest internationaal van alle operators. We hebben mensen in 166 landen en de services-ontwikkeling is van een zeer hoog niveau. De verandering naar een services-bedrijf is spannend en heeft een ongekende impact. Het dagelijkse contact met onze multinationale klanten en met collega’s over de hele wereld is heel inspirerend."
Great guy on a great job, lot’s of success.
Will be a challange but reasonable approach will help him.
Goodluck.