Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Koppeling KvK Handelsregister en Salesforce.com

16 juni 2008 - 10:12ActueelSoftware & DevelopmentSalesforce
Henk Boot
Henk Boot

Olbico introduceert een koppeling tussen actuele informatie afkomstig uit het handelsregister en Salesforce.com. Hiermee krijgen gebruikers van Salesforce.com toegang tot actuele marketing informatie over alle Nederlandse bedrijven.

Gegevens als NAWT (naam, adres, woonplaats en telefoonnummer), branche omschrijving, aantal medewerkers en of het bedrijf nog bestaat of niet kunnen met de Olbico KvK Handelsregister-koppeling direct worden geïmporteerd in Salesforce.com. In Salesforce.com wordt een apart tabblad aangemaakt waarin de gebruiker uitgebreid kan zoeken (ook op telefoonnummer). Bij het aanklikken van het gewenste bedrijf wordt alle beschikbare informatie direct in Salesforce.com geladen.

Verder is het mogelijk om bedrijfsgegevens te onderhouden door ze periodiek, afzonderlijk of in bulk, te verversen met de meest recente informatie. De gebruiker is hierdoor verzekerd van een correcte invoer en het werken met actuele klantgegevens.

Olbico is gespecialiseerd in het geautomatiseerd samenvoegen, opschonen en onderhouden van klantgegevens. Olbico heeft daartoe de Match Engine ontwikkeld en de beschikking over informatie uit het actuele handelsregister. Bedrijven kunnen hiermee zakelijke klanten (klantgegevens), die verspreid staan over verschillende databases, koppelen aan het KvK-nummer en zo overeenkomstige gegevens aan elkaar relateren, opschonen en vervolgens onderhouden.

Meer over

Salesforce

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Staat van Digitale Connectiviteit binnen de Bouw- en Installatiebranche 2025

    Digitale connectiviteit is de kern van veel processen in de bouw en volgens insiders van strategisch belang voor de toekomst van de sector. Waar sta jij?

    Computable.nl

    Design Sprints: 4 dagen van idee naar prototype

    Hoe zet je in vier dagen tijd een gevalideerd prototype neer met Design Sprints?

    Computable.nl

    Resultaatgericht Samenwerken (RGS).

    RGS is een gestructureerde methode die vastgoedprofessionals direct ondersteunt bij kwaliteitsverbetering, kostenefficiëntie en verduurzaming.

    Meer lezen

    Computable.nl
    ActueelCloud & Infrastructuur

    ‘Salesforce.com is meest innovatieve bedrijf’

    Computable.nl
    ActueelData & AI

    Xerox wint aanbesteding bij KvK

    Euro
    ActueelInnovatie & Transformatie

    Atos Origin bouwt en beheert Pensioenregister

    2 reacties op “Koppeling KvK Handelsregister en Salesforce.com”

    1. Robert-Jan schreef:
      20 juni 2008 om 12:03

      Wow! Klinkt als een serieuze tijd/kostenbesparing bij het up2date houden van je corporate database. Hiermee wordt de jaarlijkse telemarketing belronde om gegevens te controleren een stuk efficienter, lijkt me. Kunnen ze in plaats daarvan nieuwe leads gaan vinden 😉

      Login om te reageren
    2. Marieke schreef:
      22 juni 2008 om 18:01

      Eindelijk kunnen we snel en foutloos klantgegevens invoeren. Ik begrijp eigenlijk niet waarom dergelijke oplossingen zo lang op zich hebben laten wachten. In ieder geval kan binnenkort m’n afdeling zich meer richten op andere (belangrijkere) activiteiten.

      Login om te reageren

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Ontdek de toekomst van IT-support en m...

    Op 16 september 2025 vindt in de Jaarbeurs in Utrecht een gloednieuw event plaats dat volledig is gericht op IT-professionals:...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs