Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

“Omzet belangrijk voor Platinum-partner”

15 oktober 2008 - 13:51ActueelInnovatie & TransformatieCitrix
Mireille Sampimon
Mireille Sampimon

Rob van der Hoeven van Citrix vindt kennis belangrijk voor Platinum-partners maar ze moeten ook aan omzeteisen voldoen. De area vice president Benelux van de softwareleverancier reageert op de stelling van SoftwareONE-directeur Harry van der Voort die vindt dat partners de hoogste status ook verdienen als ze het voorbereidende werk voor een licentieverkoop doen.

Citrix kijkt bij de toekenning van de Platinum status zowel naar de kennis die aanwezig is bij de partners als de omzet die ze halen. "Persoonlijk vind ik de kwaliteitseis belangrijker dan de omzet maar wie Platinum-partner wil worden moet onze software toch ook zelf verkopen. Partners die bedrijven alleen adviseren, zoals Login Consultants, kunnen de system integrator-status krijgen. Partners die wel voldoen aan de omzetcriteria maar niet voldoende kennis in huis hebben worden toch afgewezen voor de Platinum-status."

Van der Hoeven stelt dat succesvolle partners werken volgens een vast rijtje van vier trefwoorden. "Je kunt in mijn ogen alleen groeien als je eerst kijkt naar je kennis en dan naar je kunde. Wanneer je dat doet stijgt eerst je omzet en vervolgens je winst. Wie niet investeert in kennis is in mijn ogen ‘pennywise, poundfoolish’. Op korte termijn kun je misschien goedkoper werken dan je concurrent maar over een jaar sta je met lege handen omdat klanten overlopen naar iemand die wel weet waar hij over praat."

Meer over

Diensten

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    Design Sprints: 4 dagen van idee naar prototype

    Hoe zet je in vier dagen tijd een gevalideerd prototype neer met Design Sprints?

    Computable.nl

    Dit is de weg naar informatietransformatie

    In een wereld waar data en informatie centraal staan, moeten organisaties zich aanpassen aan de digitale toekomst. Informatietransformatie is de sleutel tot het versterken van beveiliging en het bevorderen van efficiëntie.

    Meer lezen

    AchtergrondOverheid

    Software is gevechtskracht

    ActueelInnovatie & Transformatie

    Groningse doorbraak bij 3d-printtechniek voor robotjes

    AchtergrondInnovatie & Transformatie

    Tech aan het front

    ActueelInnovatie & Transformatie

    Navo-sg Mark Rutte ziet innovatie op slagveld enorm versnellen

    AchtergrondData & AI

    Ai-bedrijf Braincreators stelt de mens weer centraal in nieuwe koers

    ActueelSoftware & Development

    Europese tech hongert naar Navo-orders

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs