Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Internetstoring treft 25.000 XS4All-abonnees

09 januari 2009 - 12:06ActueelCloud & Infrastructuur
Rian van Heur
Rian van Heur

Een storing in het XS4All-netwerk zorgt ervoor dat 25.000 abonnees geen toegang hebben tot internet. Het gaat om een landelijke storing. Een woordvoerder van de provider verwacht dat het probleem snel is opgelost.

Een kapotte router in het netwerk van internetprovider XS4All zorgt voor een storing bij abonnees van de provider. Op deze router kunnen 25.000 abonnees worden aangesloten. De router verbindt het netwerk van XS4All met het internet.

De storing is landelijk. Het is niet duidelijk hoeveel zakelijke gebruikers van de internetprovider er last van hebben. "Alle abonnementen kunnen door de storing worden geraakt", aldus een woordvoerder.

Het gaat om een router in het XS4All-netwerk. Eerst dacht de provider dat de storing zat in het netwerk van KPN. Vandaar dat nog op de website staat dat KPN werkt aan een oplossing.

De internetprovider verwacht dat de storing snel is opgelost. "Het is geen ingewikkeld probleem. Wij verwachten dat het snel verholpen is."

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    De weg van dataverzameling naar impact

    Iedere organisatie heeft data, maar niet iedereen weet hoe je het goed gebruikt. Hoe zet je waardevolle informatie om in actie?

    Meer lezen

    Computable.nl
    ActueelCarrière

    Randstad levert hulptroepen aan XS4all

    4 reacties op “Internetstoring treft 25.000 XS4All-abonnees”

    1. anoniem schreef:
      12 januari 2009 om 11:33

      Sinds XS4All is overgenomen door KPN als een dochter onderneming, hebben zij last van netwerk uitval, ra-ra hoe kan dat? KPN bezuinigd op zijn succesvolle dochter XS4All ???

      Login om te reageren
    2. ano2 schreef:
      12 januari 2009 om 19:07

      Ja en na het opkopen van de xs4all zooi is de KPN bijna ten onder gegaan, het geld wat erbij moest om nog wat van xs4all te maken is echt killing geweest (wat een gezeur man, wat een onzin verhaal toch weer)

      Login om te reageren
    3. Patrick Kerssemakers schreef:
      12 januari 2009 om 19:07

      @anoniem sterker nog sinds XS4ALL is overgenomen is er van de extreem goede klantenservice niets meer te merken. Wachttijden zijn extreem, medewerkers zijn onbeleefd en zo kan ik nog wel doorgaan.

      Login om te reageren
    4. smurf schreef:
      13 januari 2009 om 05:37

      Ik ben al meer dan vier jaar lid gebruiker van xs4all. Qua dienstverlening is er niet veel veranderd en is de de diestverlenig net zo goed als vooheen. De helpdesk is echter wel minder goed te geworden. Als ik voorheen een XS4ALL medewerker aan de lijn kreeg dan had deze meer kennis dan voorheen en deed ook meer zijn best mij te helpen.

      Login om te reageren

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs