Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Intel campagne promoot lokale pc-bouwer

06 oktober 2009 - 13:49ActueelInnovatie & TransformatieIntel
Redactie Channelweb
Redactie Channelweb

Intel is de campagne ‘Kiezen is leuk’ gestart, waarmee het bedrijf het kopen van een pc bij lokale pc-winkels wil stimuleren. Kern van deze campagne is de boodschap dat lokale pc-winkels pc’s kunnen samenstellen die helemaal voldoen aan de persoonlijke wensen van de klant. De ‘Kiezen is leuk’ campagne loopt in België en Nederland en richt zich in deze eerste fase op jongeren.

Op de website www.kiezenisleuk.nl geeft Intel alvast vijf redenen waarom kopen bij een lokale pc-bouwer leuk is: flexibiliteit, up-to-date, bereikbaarheid, betrouwbaarheid en kwaliteit. Bezoekers vinden er ook nuttige informatie over het kiezen van een pc en links naar diverse lokale pc-shops. Op de website is tenslotte een ludieke video te zien waarin de Belgische stand-up comedian Henk Ryckaert aantoont dat ‘zelf kiezen’ inderdaad erg leuk is.

"Met deze ‘Kiezen is leuk’-campagne willen we pc-kopers laten zien dat je bij een lokale pc-winkel zeker de pc kunt vinden die het beste bij je past", zegt Kurt De Buck, Marketing Manager Intel Benelux. "Op die manier kun je zelf je eigen ‘droom-pc’ samenstellen. Daarbij gaat het niet alleen om zaken als processor, geheugen en opslagcapaciteit, maar bijvoorbeeld ook om de kleur, het design, LED-verlichting, koeling, prijs, etc. Ook voor een standaard pc kan je overigens terecht bij de lokale pc-winkels"

Intel start binnenkort met een tweede video rond het ‘Kiezen is leuk’-thema voor een volgende doelgroep. Wie zelf wil meespelen in deze video kan zich via de site www.kiezenisleuk.nl/speelmee aanmelden. Naast een hoofdrol in de video, mag de winnaar ook nog een eigen ‘Kiezen is leuk’ pc laten samenstellen ter waarde van € 799.

De ‘Kiezen is leuk’ campagne loopt in Nederland in samenwerking met Alternate, Informatique, Copaco, Quibus, Quote, XS2, Paradigit, Computerland en Aragorn.

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    Design Sprints: 4 dagen van idee naar prototype

    Hoe zet je in vier dagen tijd een gevalideerd prototype neer met Design Sprints?

    Computable.nl

    Dit is de weg naar informatietransformatie

    In een wereld waar data en informatie centraal staan, moeten organisaties zich aanpassen aan de digitale toekomst. Informatietransformatie is de sleutel tot het versterken van beveiliging en het bevorderen van efficiëntie.

    Meer lezen

    ActueelInnovatie & Transformatie

    Kort: Conscia neemt Open Line over, 6,1 miljoen voor 3d-oplossing tandenknarsen (en meer)

    OpinieSecurity & Awareness

    Over post-quantum security (en waarom je nú moet handelen)

    ActueelInnovatie & Transformatie

    Kort: 15 miljoen voor QuiX Quantum, NTT Data met Eurofiber in 5G-zee (en meer)

    ActueelInnovatie & Transformatie

    RIVM moet grip houden op doorontwikkeling Praeventis  

    TNO
    ActueelInnovatie & Transformatie

    TNO: zonder megaclusters geen nieuwe ASML

    MagazineInnovatie & Transformatie

    Spoelstra Spreekt: Onzekere inkoper

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialData & AI

    Private AI helpt gemeenten met vertrou...

    In een tijd waarin gemeenten geconfronteerd worden met groeiende verwachtingen van burgers, toenemende wet- en regelgeving en druk op budgetten,...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs