Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief

Ingram Micro laat resellers krassen

02 november 2009 - 14:32ActueelInnovatie & TransformatieIngram Micro
Redactie Channelweb
Redactie Channelweb

Voor het derde jaar op rij introduceert Ingram Micro de unieke Krasjemenou campagne. Met meer dan 4000 prijzen hebben klanten, ten opzichte van vorig jaar, nog meer kans om te winnen. Tevens kunnen participerende resellers de unieke actie gebruiken ten behoeve van de eigen promotie.

Van 2 november tot en met 13 december 2009 maken klanten van Ingram Micro grote kans om een prijs te winnen. Bij aankoop van producten boven de € 20,- van de participerende leveranciers bij Ingram Micro, ontvangt de klant een gratis kraskaart. Na het krassen weet de klant direct of hij of zij een prijs heeft gewonnen. Met de unieke code kan de klant, op de speciaal voor deze campagne ontworpen website, zien welke prijs er is gewonnen. De website www.krasjemenou.nl, is zowel voor klanten als consumenten bereikbaar. Zo kan de reseller ervoor kiezen om de kraskaarten zelf open te krassen of om de kraskaarten aan zijn klanten weg te geven. Ingram Micro komt met deze actie haar klanten op twee punten tegemoet, in eerste plaats met de incentives, maar vooral ook doordat klanten de kraskaarten kunnen inzetten als eigen eindgebruikersactie.

De te winnen prijzen bestaan dit jaar onder andere uit Sony Bravia 40" LCD tv’s, BlackBerry 9000 Bold smartphones, Philips Wake-up lights, Sweex MP3 spelers, Trust Webcams en vele andere prijzen.

Voor meer informatie kunt u terecht op www.krasjemenou.nl.

In de campagne participeren maar liefst 22 merken: Acer, Belkin, Canon, Cisco, D-Link, Ergotron, Hitachi, Kaspersky, Kensington, Kodak, Linksys, Microsoft, Netgear, Newstar, OKI, Philips, RIM, Symantec, Toshiba, Trust, Vodafone en Western Digital.

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Innovatie in uitvoering: industrieel bouwen

    Wees voorbereid op de bouwplaats van de toekomst.

    Computable.nl

    Agentic AI in actie

    De stappen van automatiseren naar écht autonoom werken. Welke toepassingen zijn succesvol?

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Teamvalue

    Partnerartikel
    Cloud & Infrastructuur

    20% besparen op je Azure-kosten en een...

    Azure biedt organisaties schaalbaarheid, flexibiliteit en toegang tot een breed scala aan diensten. Toch zien veel organisaties hun kosten ongemerkt...

    Meer persberichten

    Meer lezen

    Innovatie & Transformatie

    Spoelstra Spreekt: Prinsesjesdag

    Innovatie & Transformatie

    Aspire11 lanceert miljoenenfonds voor groeibedrijven; ook Nederland in beeld

    Overheid

    Defensie wil naar een betere commandovoering

    Fred Streefland
    Innovatie & Transformatie

    Cyber Resilience: de randvoorwaarde voor elke business

    Data & AI

    Intelligentie op de plek waar het ontstaat

    Data & AI

    Kort: 100 miljoen voor Nederlandse ai, down under investeert ook (en meer)

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Ontvang Computable e-Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics
    • Phishing
    • Ransomware
    • NEN 7510

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs