Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Gesprek met Nokia Symbian-toestel opnemen

24 februari 2010 - 14:04ActueelCloud & InfrastructuurNokia
Sander Hulsman
Sander Hulsman
Chief Digital Content

De client-server oplossing VoxTrack Enterprise stelt bedrijven in staat om alle gevoerde gesprekken met de mobiele telefoon op te nemen (recording) en te archiveren. VoxTrack Enterprise is een Symbian-applicatie, compatibel met S60 (derde en vijfde generatie) Nokia-telefoontoestellen.

Opgenomen en gearchiveerde gesprekken kunnen met een gebruikersnaam en wachtwoord via de webbrowser snel en eenvoudig teruggezocht en geluisterd worden. Het terugzoeken kan geschieden op basis van gebelde nummers, het nummer welke gebeld is, datum, tijd, tijdsperiode, lengte van het gesprek en of het een binnenkomend op uitgaand gesprek is geweest.

Rechten-beheersysteem

VoxTrack voorziet bedrijven om hun volledige organigram in het systeem te plaatsen. Bedrijven kunnen hiermee overzicht hebben van alle recordings, niet alleen per mobiele telefoon (per gebruiker) maar ook per afdeling. Ook beschikt het over een uitgebreid rechten-beheersysteem. Zo kan er ingesteld worden dat bijvoorbeeld een manager alle gearchiveerde gesprekken mag terugluisteren, dat medewerker 1 uitsluitend zijn eigen gesprekken mag terugluisteren en medewerker 2 zijn eigen gesprekken plus de gesprekken van bepaalde collega's. VoxTrack biedt verder de gebruiker (mits deze daartoe geautoriseerd is) ook de mogelijkheid om de gearchiveerde gesprekken te downloaden naar zijn pc om deze vervolgens als geluidsbestand te e-mailen.

Werking

Op de mobiele telefoon wordt een kleine client applicatie geïnstalleerd. Na deze installatie neemt de mobiele telefoon automatisch alle gesprekken op. Nadat een telefoongesprek is beëindigd start de telefoon een gprs- of umts-verbinding met de server waarnaar hij de recording wegschrijft. In geval er tijdelijk geen gprs- of umts-verbinding mogelijk is, wordt het opgenomen geluidsfragment encrypted op de telefoon bewaard. Zodra er wel weer een verbinding mogelijk is, wordt de file alsnog naar de server gezonden.

Meer over

Telecom

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    De weg van dataverzameling naar impact

    Iedere organisatie heeft data, maar niet iedereen weet hoe je het goed gebruikt. Hoe zet je waardevolle informatie om in actie?

    Meer lezen

    Computable.nl
    ActueelCloud & Infrastructuur

    Nokia haalt Nederland uit Benelux-organisatie

    Computable.nl
    ActueelCloud & Infrastructuur

    Nokia neemt heft in handen bij Symbian

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs