Mahindra Satyam, de nieuwe merknaam van Satyam Computer Services Ltd. (NYSE: SAY), lanceert Delivery xPress, een nieuw model voor snellere servicelevering. ERP-klanten beschikken met dit model over een tool voor probleemloze, efficiënte en tijdige levering.
Delivery xPress is een technologieportal die is voorzien van hulpmiddelen voor het versnellen van uiteenlopende serviceleveringen. Het is een one-stop-shop voor hulpmiddelen met gebruikersvriendelijke wizards en gedetailleerde rapportages. De portal ondersteunt de inzet van versnellingshulpmiddelen voor onder andere Capacity Requirement Planning (CRP), User Acceptance Testing (UAT) en productie. Ze zijn gebaseerd op platformonafhankelijke technologie. Na installatie zijn ze verschillende keren te gebruiken.
Delivery xPress is voor alle Oracle-oplossingen in te zetten, waaronder Oracle eBusiness, PeopleSoft, Siebel en JDE. Veel hulpmiddelen zijn al beschikbaar in de oplossingen, waardoor ze sneller zijn te implementeren. Gebruikers kunnen zo snel data van legacy naar doelsysteem converteren en profiteren van een automatisch upgradeproces.
V Srinivasa Rao, vicepresident en directeur Oracle Practice van Mahindra Satyam: "Klanten verwachten steeds snellere en betere diensten van IT-serviceproviders. Automatisering is essentieel om dit te realiseren. De Oracle Specialization Centers van Mahindra Satyam hebben geïnvesteerd in de bouw van middelen voor verschillende mogelijkheden van het Oracle-ecosysteem. Ik ben ervan overtuigd dat Delivery xPress een concrete toegevoegde waarde biedt voor onze klanten."
Het Delivery xPress-platform biedt drie categorieën van hulpmiddelen: data, technologie en servicelevering. Deze vergroten de productiviteit en verbeteren de kwaliteit van implementatie-, upgrade- en ondersteuningsprojecten.