Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief

Salesforce.com introduceert Jigsaw voor Salesforce CRM

22 september 2010 - 10:233 minuten leestijdActueelInnovatie & TransformatieSalesforce

Salesforce.com, de onderneming voor zakelijke cloud computing, introduceert Jigsaw voor Salesforce CRM. Dit is een volledig nieuwe crowd source-gebaseerde bedrijfsdata-dienst die exclusief kan worden gebruikt door klanten van Salesforce CRM.

Jigsaw is ontwikkeld om optimaal gebruik te maken van bestaande technologieën van salesforce.com en biedt een naadloze integratie, een nieuwe gebruikersinterface en robuuste analysemogelijkheden. Bovendien levert het real-time updates over bedrijfs- en contactinformatie binnen Salesforce CRM via Salesforce Chatter.

"Een CRM-systeem werkt pas goed wanneer je optimaal gebruik kunt maken van de informatie die erin is opgeslagen", zegt Kevin Akeroyd, general manager van Jigsaw. "Jigsaw voor Salesforce CRM biedt klanten de mogelijkheid om in real-time op de hoogte te blijven van veranderingen van contactgegevens via Salesforce Chatter. Deze mate van operational agility is alleen mogelijk met Jigsaw’s data in de cloud."

"Jigsaw heeft de kwaliteit van onze bedrijfsinformatie in Salesforce CRM aanzienlijk verbeterd", zegt Diane Updyke, vice president of sales bij Crowd Factory. "Dit biedt ons de mogelijkheid om tegemoet te komen aan de stijgende vraag van nieuwe verticals, prospects en partners. Jigsaw helpt ons team kansen binnen onze snelgroeiende business optimaal te benutten."

Door de integratie met Chatter, de zakelijke social collaboration-technologie van salesforce.com, kan Jigsaw automatisch veranderingen signaleren van belangrijke contact- en bedrijfsgegevens in Salesforce CRM. Vervolgens worden deze veranderingen geüpdatet en gesynchroniseerd in het bestand, en in real-time verspreid via Chatter. Hierdoor weten sales-medewerkers en marketeers altijd, overal en direct wanneer contactgegevens minder bruikbaar worden of niet meer kloppen. Updates kunnen namelijk zelfs worden ontvangen op mobiele apparatuur zoals Apple’s iPad en iPhone, via een web browser.

De integratie met Salesforce CRM zorgt ervoor dat klanten sneller toegang krijgen tot accurate contactinformatie, via de nieuwe gebruikersinterface. Bovendien bevat Jigsaw voor Salesforce CRM twee nieuwe analytische dashboards. Klanten kunnen de dashboards gebruiken om de algemene datakwaliteit te monitoren en te rapporteren over het gebruik van gegevens. Jigsaw biedt onder andere mogelijkheden zoals:
• Real-time status-updates over de hoeveelheid data die actief wordt beheerd door Jigsaw. Ook kunnen visuele rapporten worden gegenereerd over hoeveel data correct, verouderd of overbodig is.
• Geïntegreerde rapportages waardoor data in Jigsaw kan worden weergegeven in de Salesforce CRM-rapportage. Zo kan worden vastgesteld of records gerelateerd aan toekomstige sales incorrect of onvolledig zijn.
• Meldingen over wanneer records stilliggen zodat sales-verantwoordelijken deze eenvoudig kunnen opzoeken en updaten met nieuwe, accurate informatie.

Voor de introductie van Jigsaw bestond er geen bedrijfsdata-dienst die kon omgaan met snelle veranderingen in sales- en marketingactiviteiten of updates kan geven zodra data verandert. Dit terwijl het succes van een organisatie sterk afhankelijk is van data en organisaties jaarlijks 3 miljard dollar uitgeven aan data sourcing-diensten. Sinds Jigsaw volledig in de cloud wordt aangeboden, zijn klanten verlost van verouderde en vaak kostbare en complexe databronnen op het gebied van storage, backups, security, updates en integratie.

Jigsaw is de grootste crowd sourced database wereldwijd en heeft meer dan 22 miljoen bedrijfscontacten en 4 miljoen bedrijfsprofielen die continu geüpdatet worden door 1,4 miljoen individuen wereldwijd. Dit gebeurt via een wereldwijde community vergelijkbaar met Wikipedia. Doordat de data via crowd sourcing wordt gegenereerd, realiseren gebruikers een optimale nauwkeurigheid, die in real-time toegankelijk is voor eindgebruikers.

Prijzen en beschikbaarheid van Jigsaw voor Salesforce CRM
• Jigsaw voor Salesforce CRM is vanaf heden beschikbaar

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Innovatie in uitvoering: industrieel bouwen

    Wees voorbereid op de bouwplaats van de toekomst.

    Computable.nl

    Agentic AI in actie

    De stappen van automatiseren naar écht autonoom werken. Welke toepassingen zijn succesvol?

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialData & AI

    AI in softwaretesten: tussen belofte e...

    De opkomst van kunstmatige intelligentie (AI) wekte hoge verwachtingen in de wereld van softwaretesten. Zelflerende testsuites, automatisch gegenereerde testgevallen en...

    Meer persberichten

    Meer lezen

    Fred Streefland
    Awards NieuwsInnovatie & Transformatie

    Cyber Resilience: de randvoorwaarde voor elke business

    AchtergrondData & AI

    Intelligentie op de plek waar het ontstaat

    ActueelData & AI

    Kort: 100 miljoen voor Nederlandse ai, down under investeert ook (en meer)

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Navo moderniseert it-infrastructuur met Oracle en Thales

    OpinieInnovatie & Transformatie

    ASMI, de stille kracht achter chip van morgen

    Groei
    ActueelInnovatie & Transformatie

    ING: it-dienstensector groeit licht harder dan economie

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Ontvang Computable e-Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics
    • Phishing
    • Ransomware
    • NEN 7510

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs