Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

The Phone House kiest voor dynamisch klantcontact

09 november 2010 - 09:42ActueelCloud & InfrastructuurThe Phone House

The Phone House biedt nu ook op internet zijn kenmerkende ‘hartelijke service’ aan: sinds een maand maakt de retailketen voor mobiele telefonie gebruik van de klantenservicemodules van Livecom, marktleider in de Benelux op het gebied van klantcontactsoftware. Zowel 6G Selfservice als 6G E-mail zijn in gebruik genomen. Eind dit jaar volgt de chatmodule van Livecom.

Sinds oktober ziet The Phone House het aantal klantcontacten via e-mail teruglopen met ruim 43%. Deze welkome reductie is te danken aan de dynamische FAQ-lijst op de website, ontwikkeld en geïmplementeerd door Livecom. Als een bezoeker een vraag intikt, krijgt hij een overzicht van antwoorden te zien; pas als deze onvoldoende matchen krijgt hij de mogelijkheid de vraag via e-mail aan de klantenservice te stellen. Al deze contacten worden geregistreerd en ter verbetering aangeboden in overzichtelijke rapportages. "Het is de bedoeling dat het aantal e-mails nog verder afneemt", zegt Mustafa Nalbantoglu, Manager Customer Service van The Phone House. "Het Livecom-systeem maakt de optimalisatie van zoekresultaten erg makkelijk."

Het serviceniveau wordt niet alleen verhoogd met de selfservicemodule van Livecom: sinds deze maand maakt The Phone House ook gebruik van Livecom 6G E-mail. De chatmodule volgt eind dit jaar. Nalbantoglu: "Onze medewerkers kunnen nu nog effectiever worden ingezet. Dankzij de geïntegreerde oplossingen van Livecom kunnen ze alle klantkanalen vanuit één interface bedienen. Ideaal." Livecom werd volgens Nalbantoglu verkozen boven twee concurrerende partijen. "Ons projectteam was er al snel uit. De nieuwe benadering van Livecom en hun innovatieve producten waren doorslaggevend. Net als The Phone House stelt Livecom de klant centraal."

Meer over

Telecom

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    De weg van dataverzameling naar impact

    Iedere organisatie heeft data, maar niet iedereen weet hoe je het goed gebruikt. Hoe zet je waardevolle informatie om in actie?

    Meer lezen

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Kort: Kamervragen mail-ophef Strafhof, NXP-fabriek Nijmegen sluit, Hema op de data-toer en jaarcijfers Lenovo

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Nederlandse hightech-sector sluit Japanse deals

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Kort: Nieuw kantoor Salesforce NL, videobellers in problemen, overheid omarmt ai-agents, 40 mln. voor defensie-tech Keen

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Google vergroot soevereiniteit-opties van clouddiensten

    AchtergrondCloud & Infrastructuur

    Google Cloud verzekert klanten: Amerikaanse afkomst belemmert data-soevereiniteit niet

    ActueelCarrière

    Kort: Atos benoemt Benelux-hoofd ai-tak, Eset-rapport, Sioux naar Singapore, Dell vernieuwt AI Factory

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs