Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief

Kaspersky Lab blijft sponsor Scuderia Ferrari F1

12 november 2010 - 13:46ActueelSecurity & AwarenessKaspersky Lab
Redactie Channelweb
Redactie Channelweb

Kaspersky Lab heeft plannen om partner te worden van het Scuderia Ferrari Formula One-team in 2011 en 2012. Tijdens de laatste F1 Grand Prix van het seizoen 2010 in Abu Dhabi zal het bedrijf zijn tweejarige sponsorschap van het raceteam aankondigen.

De Grand Prix in Abu Dhabi is bepalend voor de eindstand van het F1 Wereldkampioenschap in 2010. Kaspersky Lab zal hier ook de details bekendmaken over de partnerovereenkomst die het bedrijf sluit met Scuderia Ferrari, een van de belangrijkste raceteams ter wereld. De security-leverancier is al eerder dit jaar de racewereld binnengetreden, met een sponsorovereenkomst met het Ferrari AF Corse-raceteam voor het Le Mans Series Championship. Na deze spannende vuurdoop heeft het bedrijf besloten om de samenwerking op Formule 1-niveau te brengen. Met ingang van volgend jaar zullen de fans van het Ferrari-team en de F1 het Kaspersky Lab-logo kunnen zien op de racewagens van het team. Deze stap naar de Formule 1 past in de strategie om het merk wereldwijd te profileren, aldus de Russische security-leverancier.

"Wanneer we iets doen willen we dat beter doen dan wie ook, en belangrijker nog, we willen het ook anders doen", zegt Eugene Kaspersky, ceo en medeoprichter van Kaspersky Lab. "Als we investeren in de ontwikkeling van ons merk willen we dat alleen doen met andere merken die dezelfde waarden vertegenwoordigen als wij. Dat betekent dat het vernieuwers, leiders, moeten zijn, gericht op kwaliteit en met een winnaarsmentaliteit. Daarom worden we graag partner van Ferrari, ’s werelds meest gelauwerde Formule 1-team."

"Wij willen, net als Ferrari, uitblinken in alles wat we doen en we staan bekend om onze prestaties, technologische innovaties en hoge betrouwbaarheid", vult Martijn van Lom, managing director Kaspersky Lab Benelux, aan. "Een andere overeenkomst is dat beide bedrijven de naam dragen van hun oprichters. Zowel Eugene Kaspersky als Enzo Ferrari zijn uitblinkers en vernieuwers die erin zijn geslaagd hun dromen te realiseren. Zo is Ferrari vermaard vanwege zijn technologische superioriteit en de veiligheid van zijn racewagens. Het team van Kaspersky Lab voert al dertien jaar lang met succes een high-tech strijd tegen kwaadaardige programma’s en maakt het digitale leven van meer dan 300 miljoen gebruikers wereldwijd veiliger."

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Agentic AI in actie

    De stappen van automatiseren naar écht autonoom werken. Welke toepassingen zijn succesvol?

    Computable.nl

    Kies de juiste virtualisatie-aanpak

    Vergelijk drie krachtige open source-oplossingen: Proxmox, Kubernetes en OpenStack

    Computable.nl

    Beveiliging van AI in de praktijk

    AI is hot, maar de praktijk binnen grote organisaties blijkt weerbarstig. Stop met brandjes blussen; zo schaal en beveilig je met succes.

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Pieter de Haer, Portfoliomanager Previder

    Partnerartikel
    AdvertorialCloud & Infrastructuur

    Hybride cloud: belofte of valkuil?

    Pieter de Haer, Portfoliomanager Previder De hybride cloud is de belofte van dit moment. Organisaties zien een model voor zich...

    Meer persberichten

    Meer lezen

    Liveblog Cybersec
    ActueelSecurity & Awareness

    Liveblog Cybersec 2025 – voorbeschouwing

    Ransomware data opslag
    AchtergrondSecurity & Awareness

    Ransomware in de zorg, hoe gaat Eurofins om met Nederlandse data?

    NIS 2
    ActueelSecurity & Awareness

    Tweede Kamer kritisch op NIS2-wetgeving

    Cybersec
    ActueelSecurity & Awareness

    Cybersec Netherlands 2025: resilience, soevereiniteit en ai als drijvende krachten

    [Afbeelding: Sergey Nivens/Shutterstock.com]
    ActueelData & AI

    Kort: GPUGate is complexe cyberaanval op it-sector, Copilot valt tegen (en meer)

    M&A, Fusie & Overname
    ActueelSecurity & Awareness

    Cybersecurity is business

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Ontvang Computable e-Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics
    • Phishing
    • Ransomware
    • NEN 7510

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs