Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Computable Awards
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief

Allied Telesis tekent overeenkomst met IBM

21 januari 2011 - 14:16ActueelWerkplek & BeheerIBM
Redactie Channelweb
Redactie Channelweb

Allied Telesis heeft een overeenkomst met IBM getekend voor de levering van wereldwijde ondersteunings- en onderhoudsdiensten voor het complete aanbod van producten en ‘next- generation’ oplossingen van Allied Telesis.

De klanten van Allied Telesis kunnen hierdoor 24 uur per dag, 365 dagen per jaar rekenen op een consistent hoog serviceniveau, variërend van telefonische ondersteuning tot ondersteuning op locatie.

Deze ontwikkeling is een reactie op de groeiende vraag van internationale ondernemingen naar consistent hoge serviceniveaus in alle delen van de wereld, evenals de behoefte van regionale bedrijven aan 24-uurs ondersteuning. Deze service zal naar verwachting ook extra toegevoegde waarde bieden voor de grootzakelijke klanten van Allied Telesis.

"Onze klanten zijn de afgelopen jaren overgestapt op een reeks van nieuwe producten van Allied Telesis met hoogwaardige functionaliteit. We hebben ons ontwikkeld van een leverancier van producten tot een solution provider, en klanten verwachten nu dan ook 24-uurs service en ondersteuning. De overeenkomst met IBM zal ons in staat stellen om in deze behoefte te voorzien", aldus Takayoshi Oshima, de ceo en president van de Allied Telesis Group.

De ondersteuning voorziet in de 24/7 beschikbaarheid van telefonische ondersteuning in alle specifieke talen, telefonische probleemoplossing (indien mogelijk) en ondersteuning op locatie. Het service level voor ondersteuning op locatie voorziet in een reactietijd tot vier uur.

Allied Telesis werkt sinds 2007 samen met IBM op het gebied van onderhoudsdiensten. De focus ligt daarbij op apparatuur voor de Internet Protocol Television (IPTV)-systemen van telecommunicatiebedrijven en netwerk service providers in alle delen van de wereld.

Meer over

Netwerkbeheer

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Digitale connectiviteit en cybersecurity in de logistiek

    Praktische paper over logistiek in een steeds digitalere wereld

    Computable.nl

    Slim verbonden en veilig georganiseerd

    Waarom connectiviteit en security onlosmakelijk verbonden zijn.

    Computable.nl

    Beveiliging begint bij de Server

    Is serverhardware de blinde vlek in het securitybeleid? Waarom lifecycle-denken cruciaal is voor IT-security

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    Data & AI

    AI Twin – we vervangen geen mens...

    Mobile XL helpt je op weg met je eigen AI Twin Stel je voor een AI Twin, een digitale kopie...

    Meer persberichten

    Meer lezen

    Laptop in brand
    Werkplek & Beheer

    Van incident naar impact: waarom ‘dex-it’ strategisch maakt

    Werkplek & Beheer

    Microsoft jaagt prijzen M365-abonnementen tot 33 procent omhoog

    Cloud & Infrastructuur

    Kort: Evides selecteert Digital Survival Company en KPMG in zee met Databricks (en meer)

    Cloud & Infrastructuur

    Lenovo start refurbish-dienst voor bedrijven

    Werkplek & Beheer

    Belastingdienst zet door met Microsoft365: ‘geen Europees alternatief beschikbaar’

    Cloud & Infrastructuur

    Bird begint prijzenslag tegen CM.com

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Ontvang Computable e-Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics
    • Phishing
    • Ransomware
    • NEN 7510

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs