Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief

Allied Telesis tekent overeenkomst met IBM

21 januari 2011 - 14:16ActueelWerkplek & BeheerIBM
Redactie Channelweb
Redactie Channelweb

Allied Telesis heeft een overeenkomst met IBM getekend voor de levering van wereldwijde ondersteunings- en onderhoudsdiensten voor het complete aanbod van producten en ‘next- generation’ oplossingen van Allied Telesis.

De klanten van Allied Telesis kunnen hierdoor 24 uur per dag, 365 dagen per jaar rekenen op een consistent hoog serviceniveau, variërend van telefonische ondersteuning tot ondersteuning op locatie.

Deze ontwikkeling is een reactie op de groeiende vraag van internationale ondernemingen naar consistent hoge serviceniveaus in alle delen van de wereld, evenals de behoefte van regionale bedrijven aan 24-uurs ondersteuning. Deze service zal naar verwachting ook extra toegevoegde waarde bieden voor de grootzakelijke klanten van Allied Telesis.

"Onze klanten zijn de afgelopen jaren overgestapt op een reeks van nieuwe producten van Allied Telesis met hoogwaardige functionaliteit. We hebben ons ontwikkeld van een leverancier van producten tot een solution provider, en klanten verwachten nu dan ook 24-uurs service en ondersteuning. De overeenkomst met IBM zal ons in staat stellen om in deze behoefte te voorzien", aldus Takayoshi Oshima, de ceo en president van de Allied Telesis Group.

De ondersteuning voorziet in de 24/7 beschikbaarheid van telefonische ondersteuning in alle specifieke talen, telefonische probleemoplossing (indien mogelijk) en ondersteuning op locatie. Het service level voor ondersteuning op locatie voorziet in een reactietijd tot vier uur.

Allied Telesis werkt sinds 2007 samen met IBM op het gebied van onderhoudsdiensten. De focus ligt daarbij op apparatuur voor de Internet Protocol Television (IPTV)-systemen van telecommunicatiebedrijven en netwerk service providers in alle delen van de wereld.

Meer over

Netwerkbeheer

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Beveiliging begint bij de Server

    Is serverhardware de blinde vlek in het securitybeleid? Waarom lifecycle-denken cruciaal is voor IT-security

    Computable.nl

    Staat Digitale Connectiviteit Bouw- en Installatiebranche

    Connectiviteit is de kern van veel processen en van strategisch belang voor de toekomst. Waar sta jij?

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Meer lezen

    ActueelCarrière

    Thomas Blankvoort nieuwe directeur Pink Elephant Nederland  

    ActueelOverheid

    Fujitsu it-partner lekke kantoorautomatisering OM

    Handen
    ActueelWerkplek & Beheer

    Shock Media neemt hostingprovider LinQhost over

    ActueelSoftware & Development

    Terughoudend beeld halfjaarcijfers SAP, KPN, Randstad, ASM en CM.com

    injectie dollar investering kapitaal
    ActueelWerkplek & Beheer

    Inforcer opent Amsterdams kantoor en haalt 35 miljoen op

    ActueelWerkplek & Beheer

    BBTG neemt OGD ict-diensten over

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs