Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Triodos Bank beheert klantcontact met Trinicom

04 maart 2011 - 11:20ActueelInnovatie & TransformatieKana
Pim van der Beek
Pim van der Beek

Leverancier van software voor het afhandelen van klantcontacten, Trinicom uit Wilp, levert programmatuur aan Triodos Bank. De in duurzaam beleggen gespecialiseerde bank voert binnen een half jaar drie modules in van T5. Dat is een serie producten voor de afhandeling van klantcontacten. Het gaat om de modules e-mailresponse management, web selfservice en call management. Voorheen werden e-mails handmatig verwerkt.

De T5 e-mail management module helpt om inkomende e-mails centraal in te lezen en toe te wijzen aan de juiste persoon of afdeling. ‘Daarnaast controleert het bijvoorbeeld de responstijd en de uniformiteit van uitgaande berichten’, zegt de leverancier. Eind maart 2011 moet de webselfservice zijn opgeleverd. Daarna volgt de implementatie van de andere twee modules die als webdienst worden geleverd.

Triodos Bank groeit snel. De balans is met 3,5 miljard euro bijna drie keer zo hoog als in 2007 en het aantal klanten groeide in 2010 met 43.000 tot 285.000. De bank hoopt de dienstverlening te verbeteren door de administratieve taken te automatiseren. Er moet bijvoorbeeld meer tijd vrijkomen voor de advisering van klanten.

Albert Heijn
Dienstverlener Trinicom richt zich in eerste instantie op de ontwikkeling, implementatie en ondersteuning van Trinicom 5. Die suite bestaat uit de modules Web selfservice, E-mailresponse management, Live chat, Call management, Chatbot en Brief-, fax- en baliecontact.

Tot de klantenkring van Trinicom behoren onder andere Agis Zorgverzekeringen, Albert Heijn, Carglass, Cheaptickets.nl, De Kindertelefoon, De Telefoongids/Gouden Gids, Rabobank, Rijksuniversiteit Groningen, Thomas Cook en Univé verzekeringen.

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    Design Sprints: 4 dagen van idee naar prototype

    Hoe zet je in vier dagen tijd een gevalideerd prototype neer met Design Sprints?

    Computable.nl

    Dit is de weg naar informatietransformatie

    In een wereld waar data en informatie centraal staan, moeten organisaties zich aanpassen aan de digitale toekomst. Informatietransformatie is de sleutel tot het versterken van beveiliging en het bevorderen van efficiëntie.

    Meer lezen

    AchtergrondData & AI

    Sam Altman (OpenAI): ‘Just do it: bedrijven moeten ai nu omarmen’

    ActueelInnovatie & Transformatie

    Stem nu voor de Computable Awards 2025!

    ActueelInnovatie & Transformatie

    Apple bepaald geen voorloper met ai

    ActueelCarrière

    Kort: Asus vangt bot bij rechter om thuiswerken, 145,5 miljoen EU-subsidie voor cyberbeveiliging (en meer)

    ActueelData & AI

    Cisco sorteert voor op komst van ai-agenten

    OpinieInnovatie & Transformatie

    Kernapplicaties smeken om platform- en devops-aanpak

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs