Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Nieuwe OpenText Web Experience Management

18 mei 2011 - 09:33ActueelCloud & InfrastructuurOpenText
externe partij
externe partij

OpenText Corporation heeft haar Web Experience Management aanbod uitgerust met een aantal verbeteringen op het gebied van rich media. Hierdoor beschikken marketeers over nieuwe tools om het wereldwijde online publiek te boeien met visueel aantrekkelijke content en dynamische interactieve ervaringen via zowel het web als op mobiele apparaten. Ook biedt het nieuwe platform verbeteringen voor optimalisering van de webervaring van de gebruikers.

De nieuwe Web Experience Management release van OpenText Corporation beschikt over een nieuwe geïntegreerde Web Media Management module die elk type digitale media opmaakt, zodat het direct geschikt is voor het web en eenvoudig toegankelijk is voor zowel beheerders als makers van content. Hierdoor kan multimediale content integraal onderdeel uitmaken van de complete webervaring die wordt geleverd aan consumenten via verschillende apparaten, zoals smartphones, laptops en tablets.

Time to market is een andere cruciale factor voor elke marketeer. Web Experience Management stelt marketeers in staat om hun online publiek sneller en in realtime te bereiken door verbeterde bewerkingstools te bieden waarmee ook de gewone medewerker een grote verandering op de site kan doorvoeren. Dit biedt marketingorganisaties de mogelijkheid om meer controle over de content te hebben zonder al bij simpele wijzigingen de hulp in te moeten schakelen van technische experts.

Daarnaast biedt Web Experience Management marketeers optimalisatiefuncties die het makkelijker maken om de gebruiker contentsuggesties te geven en metadata te optimaliseren, zodat het eenvoudiger wordt content te zoeken en te vinden. Dit is essentieel voor het leveren van relevante, gepersonaliseerde content aan specifieke doelgroepen. Web Experience Management bevat ook functionaliteiten van OpenText Web Recommendations en OpenText Semantic Navigation voor zinvolle, interactieve ervaringen die bezoekers helpen bij het vinden van relevante en dus nuttige informatie. Dit vergroot de kans op een tweede of derde bezoek aam de site en stimuleert loyaliteit.

Een ander cruciaal element in het optimaliseren van de webervaring van bezoekers is het uitgebreid analyseren van het webverkeer en de sociale activiteiten op de site. Met Web Experience Management kan het marketingteam trends herkennen die gelinkt kunnen worden aan specifieke bedrijfsdoelstellingen, campagnes, evenementen of ‘key performance indicators’.

Meer over

ECMTelecom

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    De weg van dataverzameling naar impact

    Iedere organisatie heeft data, maar niet iedereen weet hoe je het goed gebruikt. Hoe zet je waardevolle informatie om in actie?

    Meer lezen

    Dollars
    ActueelCloud & Infrastructuur

    OpenText-ceo wil naar twee miljard dollar

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs