Tegelijk met de opening van een vestiging in de Benelux, gaat TP-LINK, wereldwijd marktleider op het gebied van producten voor draadloze netwerken, in de tweede helft van 2011 van start met een partnerprogramma. Dit programma voorziet onder meer in technische ondersteuning en ondersteuning op marketinggebied.
Gordon Sun, Country Manager Benelux: "Voor ons zijn partners essentieel. Mede dankzij hen zijn we marktleider geworden. Vanzelfsprekend kunnen onze partners rekenen op alle ondersteuning die zij nodig hebben. Daarbij gaat het niet alleen om snelle, technische ondersteuning en producttrainingen. Partners krijgen ook via een speciale portal toegang tot relevante bedrijfsinformatie van TP-LINK en we stellen allerlei promotiemateriaal beschikbaar voor advertentie- en marketingdoeleinden."
Het partnerprogramma voorziet daarnaast in een Gold-, Silver- en een Bronze-status van partners, gebaseerd op verkoopresultaten. Naarmate de verkoopresultaten beter zijn gaat ook de marge voor de partner omhoog, zo belooft TP-LINK.