Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Avaya introduceert Aura Contact Center 6.2

13 juli 2011 - 13:18ActueelCloud & InfrastructuurAvaya
externe partij
externe partij

Avaya introduceert nieuwe Contact Center-oplossingen die bedrijven helpen om hun klanten beter van dienst te zijn via de diverse mediakanalen. De nieuwe producten dragen bij aan een hoogwaardiger dienstverlening bij zowel geautomatiseerde services als via Contact Center-medewerkers . Ze zorgen voor een meer persoonlijke en consistente klant ervaring via de diverse mediakanalen, inclusief social media.

De Avaya Aura Contact Center 6.2 helpt bedrijven om klantenvragen sneller op te lossen door alle betrokkenen en relevante informatie in één sessie bijeen te brengen. Door integratie met Avaya Session Manager wordt samenwerking met experts wordt eenvoudiger . Bij de start van een klantcontact ziet de Contact Center-medewerker de juiste experts en hun beschikbaarheid. Managers kunnen ook ‘custom-views’ creëren of groepen experts samenstellen op basis van beschikbaarheid en vaardigheden.

Verder kunnen social media in de ‘agent desktop’ worden geïntegreerd, zodat Contact Center-medewerkers makkelijker met klanten kunnen communiceren. Relevante tweets en Facebook updates van klanten worden automatisch getoond waardoor de Contact Center-medewerker op die uitingen kan reageren.

Ook biedt de nieuwe versie hogere schaalbaarheid met ondersteuning voor maximaal 90.000 Contact Center-medewerkers in één virtueel netwerk, dankzij de nieuwe integratie met Avaya Aura Communication Manager.

Meer over

Social media

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    De weg van dataverzameling naar impact

    Iedere organisatie heeft data, maar niet iedereen weet hoe je het goed gebruikt. Hoe zet je waardevolle informatie om in actie?

    Meer lezen

    Computable.nl
    ActueelCloud & Infrastructuur

    Avaya levert tablet voor videocommunicatie

    Computable.nl
    ActueelCloud & Infrastructuur

    Avaya neemt Aurix over

    Computable.nl
    ActueelCloud & Infrastructuur

    Avaya koopt telecomspecialist Sipera

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs