Tech Data introduceert TD Media 2.0 portal. Het online media & marketingprogramma is vernieuwd. De reseller heeft in de nieuwe versie o.a. beschikking over nieuwe “Look and Feel” van actuele product & marketinginformatie van fabrikanten op de resellerwebsite.
Daarnaast faciliteert Tech Data klantgerichte en actuele marketingcampagnes in de vorm van e-mail, banners en landingpages.
Daarnaast biedt TD Media 2.0 diverse tools aan zoals een professioneel en gebruikersvriendelijk mailprogramma, verkoop van bannerposities en volledige webshops.
Met de introductie van TD Media 2.0 biedt Tech Data zijn resellers een oplossing om de online oriënterende klanten te binden en op deze wijze centraal te staan tussen leverancier en haar klanten. TD Media 2.0 biedt eveneens een aantal voordelen voor de leveranciers, aldus de distributeur.
Een van de belangrijkste voordelen is dat de leverancier een optimale partnerbinding in het channel kan realiseren. Eveneens maakt TD Media 2.0 het mogelijk om bijv. "value" content, logo’s, marketingmaterialen, etc. op een snelle manier naar de resellers verstuurd kunnen worden. De resellers/channel-partners kunnen vervolgens de informatie op een eenvoudige manier doorzetten naar de eindgebruikers.
De belangrijkste nieuwe features van TD media 2.0:
? Een uitgebreider aanbod van merken
? Vrije zoekfunctie en verbeterde menustructuur
? "New Look & Feel" – keuze uit verschillende designs
? De content en modules zijn eenvoudig te integreren binnen de stijl van de website van de reseller
? Geen onderhoud. Onderhoud van content wordt automatisch geregeld.
? Volledige en actuele marketing content (banner, solution, acties en innovaties)