Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Salesforce komt met eerste Rypple-producten

16 maart 2012 - 12:38ActueelCloud & InfrastructuurSalesforce
Sander Hulsman
Sander Hulsman
Chief Digital Content

Cloudleverancier Salesforce.com komt met de eerste producten die voortvloeien uit de overname van hr-softwaremaker Rypple. Salesforce Rypple stelt ondernemingen in staat om medewerkers en teams met social performance management bekend te maken. Hierdoor komt het social network voor medewerkers binnen het bereik van iedere medewerker.

De manier waarop mensen werken is volgens Salesforce.com veranderd. Het is minder hiërarchisch geworden, meer social en gericht op samenwerking. Maar de tools om mensen en werkprocessen te managen zijn ontwikkeld voor het tijdperk van social en mobile cloud computing. Ze automatiseren verouderde processen en stellen ondernemingen niet in staat om op een transparante wijze de performance binnen een social network voor medewerkers te beheren. Daarom nam Salesforce.com in december 2011 Rypple over om de stap richting human capital management (hcm) te maken.

Integraties

Duizenden ondernemingen, waaronder Facebook, LivingSocial en Spotify, maken al gebruik van Salesforce Rypple's web-gebaseerde social performance management apps om performance management af te helpen van een eenmalig per jaar, top-down proces en het te integreren in de dagelijkse werkzaamheden, waar het een daadwerkelijke impact heeft op de prestaties.

Salesforce.com heeft strategische integraties toegevoegd die klanten in staat gaan stellen gebruik te maken van de kracht van hun social networks voor medewerkers. Door gebruik te maken van ‘cutting-edge feedback' van medewerkers, zijn ondernemingen in staat om ervoor te zorgen dat medewerkers en bedrijfsdoelstellingen beter op een lijn komen te zitten. De integraties zijn met andere Salesforce-software en Chatter.

Site.com

Naast de Rypple-aankondigingen komt de cloudleverancier ook met het nieuwe Salesforce Site.com. Dit biedt iedere klant een consistente merkbeleving door marketeers te voorzien van recente, relevante content via websites, portals, landing pages en publieke social networks. Ondernemingen kunnen nu verandering brengen in de manier waarop ze met medewerkers en klanten samenwerken, communiceren en informatie delen. Op deze wijze blijven zij concurrerend in de huidige social wereld.

Met de adoptie van publieke sociale netwerken en mobiele apparaten, moeten marketingorganisaties volgens Salesforce.com op een totaal andere manier met hun klanten omgaan. Klanten en prospects haken af bij afgezaagde en statische websites. Zij verwachten recente en relevante content aangeboden te krijgen via diverse kanalen. Maar bedrijven vertrouwen nog steeds op gedateerde web- infrastructuur die is ontwikkeld vóór de opkomst van Facebook, Twitter en de iPhone. Het gebrek aan consistentie tussen websites en publieke sociale netwerken zwakt de merkbeleving af.

Meer over

eHRMTelecom

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    De weg van dataverzameling naar impact

    Iedere organisatie heeft data, maar niet iedereen weet hoe je het goed gebruikt. Hoe zet je waardevolle informatie om in actie?

    Meer lezen

    Facebook
    ActueelCloud & Infrastructuur

    Salesforce.com koopt HR-softwaremaker Rypple

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs