Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Unisys biedt diensten op Remedy-technologie BMC

22 mei 2013 - 14:17ActueelCloud & InfrastructuurBMC SoftwareUnisys
externe partij
externe partij

Unisys heeft bekendgemaakt dat het zijn aanbod als leverancier van cloudgebaseerde services en oplossingen voor IT Service Management (ITSM) verder heeft uitgebreid wat betreft BMC Software's Remedy-technologie. Unisys levert zijn BMC Remedy ITSM-platform momenteel aan honderddertig klanten wereldwijd, waaronder organisaties zoals het Amerikaanse Rode Kruis.

In juni 2012 was Unisys ook al in het nieuws vanwege de lancering van zijn uitgebreide suite van cloudgebaseerde services en oplossingen voor ITSM. Met deze suite kunnen organisaties hun ondersteunende it-dienstverlening naar eindgebruikers verbeteren door het vereenvoudigen van de operationele activiteiten en daarbij tevens de kapitaal- en operationele kosten verlagen. Het nieuwe aanbod van Unisys omvat een SaaS-versie van BMC’s Remedy-technologie naast tal van advies-, implementatie- en beheerdiensten.

Unisys biedt daarbij als extra voordeel een gebruiksvriendelijke self-service webportal. Via deze portal kunnen eindgebruikers door de servicecatalogus van hun organisatie navigeren en de dienstverlening prioriteren naar de ondersteunende services die ze het meest dringend nodig hebben.

In tegenstelling tot andere ITSM-oplossingen die op de markt worden aangeboden, zijn de ITSM-oplossingen van Unisys gebaseerd op een volledige, end-to-end verzameling van richtlijnen uit de internationaal erkende Information Technology Infrastructure Library (ITIL)-standaard. Dit garandeert een consistente en kwalitatief hoogwaardige dienstverlening naar eindgebruikers.

Meer over

ITSM

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    De weg van dataverzameling naar impact

    Iedere organisatie heeft data, maar niet iedereen weet hoe je het goed gebruikt. Hoe zet je waardevolle informatie om in actie?

    Meer lezen

    ActueelCloud & Infrastructuur

    BMC breidt partnership met IBM verder uit

    Eén reactie op “Unisys biedt diensten op Remedy-technologie BMC”

    1. Michiel Croon schreef:
      22 mei 2013 om 19:07

      “In tegenstelling tot andere ITSM-oplossingen”? Wat een kolder.

      Vooropgesteld: vrijwel elke verkrijgbare tool baseert zich op de beheerprocessen van ITIL. De waarde van tool verificatie (of zoals hier wordt gezegd het baseren van een tool op ITIL) is maar beperkt en garandeert op geen enkele manier een “consistente en kwalitatief hoogwaardige dienstverlening naar eindgebruikers” (die wordt tenslotte geleverd door MENSEN).

      Op de officiele “itil tool verificatie site” (http://www.itil-officialsite.com/SoftwareScheme/EndorsedSoftwareTools/EndorsedSoftwareTools.aspx) kom ik BMC (slechts) bij bronze level tegen (met 9 beoordeelde beheerprocessen). Het gaat hier overigens om Remedy Force ServiceDesk, dat hoeft niet het Remedy product te zijn dat Unisys levert.

      Het bronze level wil zeggen dat de assessment is behaald. Voor silver of gold dien je onder andere ook referenties te overhandigen, dat is voor Remedy blijkbaar nog niet gebeurd.

      Bij de Pink Verify is BMC met Remedy ook te vinden in de lijst gebaseerd op ITIL v3/2011. Hier staan ze achter Solution Manager van SAP:

      http://www.pinkelephant.com/PinkVERIFY/PinkVERIFY_2011_Toolsets.htm

      Login om te reageren

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs