ASG Software Solutions heeft vandaag de komst van zijn wereldwijde partnerprogramma aangekondigd. Dit betekent een grote verandering in de go-to-market-strategie van het bedrijf. Focus van ASG zal komen te liggen op het uitbreiden van het aantal partnerships en een veranderde marktbenadering. Hiervoor zal het bedrijf zijn bestaande sales model, marketing en daarbij behorende hulpmiddelen en systemen aanpassen.
ASG zal zijn integrators en resellers kansen bieden om nieuwe omzet te genereren rondom de meest complexe bedrijfsproblemen, zoals cloud, content en systems. Zijn professional services- en support-afdelingen zullen ondersteunend zijn aan zijn partners, alsmede de softwareoplossingen die het bedrijf levert.
‘Wij zien een enorm potentieel voor onze partners en verwachten een enorme groei te zien in 2014 en dit reeds in het eerste half jaar’, zegt Barbare Spicek, senior vice president Global System Integrators en Channel Sales. ‘Veel bedrijven ervaren de grootste pijn rondom cloud-, content- en systems-implementaties. Of het nu een hybride strategy, het analyseren van grote hoeveelheden data of het migreren van mainframe naar open systemen is, het oplossen van de problemen hieromtrent is onze ‘sweet spot’. Samen met onze partners kunnen wij zorg voor meer geavanceerde en wendbare it-omgevingen voor bedrijven in de hele wereld.’
Highlights voor partners
– Competitieve prijsmodellen voor zowel integratie- als reselling-partners
– Projectregistratie en lead assignment
– Lange termijn managed en professional services inkomsten
– Proof of concept en demo support
– Collateral, presentaties en call scripts, awareness campagnes via social media en pers
– Gezamenlijke regionale events, webinars en lead sharing