Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Watchguard koppelt marges aan commitment

12 augustus 2014 - 07:51ActueelInnovatie & TransformatieWatchGuard
externe partij
externe partij

Watchguard Technologies, leverancier van multifunctionele firewalls, introduceert Watchguardone. Dit innovatieve partnerprogramma kijkt niet alleen naar de verkoopvolumes van de resellers, maar juist ook naar hun certificeringen en opleidingen. Door binnen WatchGuardone verschillende programma's te combineren, kunnen resellers kortingen tot wel 70 procent bereiken. Dit maakt WatchGuardone vernieuwend in de partnermarkt.

Watchguard staat al vier jaar genoteerd in het leiderskwadrant van Gartners Magic Quadrant for Unified Threat Management. ‘Eigenlijk is het heel simpel: goed getrainde en opgeleide resellers hebben tevredener klanten en eindgebruikers, met veiligere netwerken’, zegt Etiënne van der Woude, regional sales manager Benelux bij Watchguard. ‘Ons nieuwe partnerprogramma legt de macht bij de reseller, door ze zelf de mate van commitment te laten bepalen. Omdat WatchGuardone meer de nadruk legt op waarde dan op volume, kunnen onze partners zich concentreren op de kwaliteit en professionaliteit van de oplossingen en implementaties, in plaats van op hun marge.’ 

Watchguardone onderscheidt verschillende deelnameniveaus, zoals Silver, Gold en Platinum. De partner maakt aanspraak op aantrekkelijke kortingen, hoe ver deze oplopen is afhankelijk van de mate van commitment. De belangrijkste voordelen voor resellers zijn:
• Watchguardone bevat een trainings- en certificeringsprogramma, waarmee partners hun technische kennis in speciale online lessen kunnen verbreden. Hoe meer de partner investeert in training, hoe meer Watchguard investeert in de partner.
• Directe kortingen of kortingen achteraf. De directe korting wordt gebaseerd op het aantal mensen dat elke reseller traint, de korting achteraf is een percentage van de totale verkoopopbrengst. Dat betekent minder prijsdruk in het begin en meer kansen in het algemeen.
• Multi-channel selling. De partners bepalen zelf of ze de producten online, in de winkel of persoonlijk verkopen.
WatchGuardone zal officieel worden gelanceerd in januari 2015. Bestaande en aspirant partners kunnen nu al meer te weten komen over WatchGuardone op de website en zich daar nu al registreren.

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    Design Sprints: 4 dagen van idee naar prototype

    Hoe zet je in vier dagen tijd een gevalideerd prototype neer met Design Sprints?

    Computable.nl

    Dit is de weg naar informatietransformatie

    In een wereld waar data en informatie centraal staan, moeten organisaties zich aanpassen aan de digitale toekomst. Informatietransformatie is de sleutel tot het versterken van beveiliging en het bevorderen van efficiëntie.

    Meer lezen

    Authenticatie
    ActueelInnovatie & Transformatie

    WatchGuard lijft authenticatiespecialist Datablink in

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs