Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief
Hulp

Kaseya richt klant- en partneradviesraden op

24 september 2012 - 09:21ActueelWerkplek & BeheerKaseya
Sander Hulsman
Sander Hulsman
Chief Digital Content

Leverancier van systeembeheersoftware Kaseya richt een wereldwijde Customer Advisory Council en een Partner Advisory Council op. Deze adviesraden bestaan uit belangrijke Kaseya-klanten en -partners wereldwijd, die expertise in hun branche hebben laten zien. De raden voorzien Kaseya van advies, bieden inzicht in markten en geven hun mening over de ontwikkeling van Kaseya-oplossingen.

De adviesraad heeft als missie om het zeer diverse klantenbestand in gesprek te brengen met vertegenwoordigers van productmanagement en productmarketing. Zo helpt de Customer Advisory Council richting te geven aan productvereisten en opties voor komende productintroducties, maar ook om prioriteiten te stellen voor wat betreft de product-roadmap van Kaseya. De Customer Advisory Council bestaat op dit moment uit dertig managed service-klanten in Noord- en Zuid-Amerika, Europa, Zuid-Afrika, Australië, Nieuw-Zeeland en Azië. Veel leden van de adviesraad zijn al lang Kaseya-klant, maar ook nieuwe klanten die kleinere delen van het Kaseya-portfolio gebruiken, zijn lid. De raad komt eens per kwartaal bijeen.

De Partner Advisory Council start aanvankelijk met tien kernpartners die elk kwartaal bij elkaar komen. Deze leden zijn gekozen na een zorgvuldig selectieproces. Daarbij is gekeken naar hun expertise, kennis en begrip van de markt, hun mogelijkheden om nieuwe klanten te werven en hun technische vaardigheden in het leveren van producten en diensten zoals Kaseya die ontwikkelt. Tijdens de openingssessie van de raad presenteren de partners een overzicht van hun doelmarkten en de eisen van hun klanten. Kaseya gaat in op de scope van het programma en de verwachte inzet van alle partners.

Betere service

'Kaseya heeft deze adviesraden opgericht om de weg die Kaseya inslaat, en hiermee ook de producten en diensten, vorm te geven', zegt Bob Davis, chief marketing officer van Kaseya. 'Deze raden zijn absoluut essentieel om goed te begrijpen wat onze klanten precies van ons willen. Door deze adviesraden op te zetten, die ons in staat stellen direct contact te onderhouden met onze partners en eindgebruikers, zijn we beter in staat ons bedrijf strategisch te laten groeien en te vormen naar de vraag uit de markt. Dit zorgt uiteindelijk voor een betere service naar onze eindgebruikers.'

Meer over

Diensten

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    Beveiliging en IT samen sterk tegen bedreigingen

    Deze paper geeft concrete strategieën en handvatten om IT en Security effectiever te integreren.

    Computable.nl

    Slimme toegang vs. onzichtbare cyberrisico’s in de Zorg

    In zorginstellingen is een constante stroom van personeel, patiënten en bezoekers. Maar hoe zorg je ervoor dat gevoelige gebieden beschermd blijven zonder de dagelijkse gang van zaken te verstoren? Hoe herken je eventuele zwakke plekken in het netwerk?

    Meer lezen

    Overname
    ActueelCloud & Infrastructuur

    Kaseya neemt ITIL BSM-leverancier Zyrion over

    Handen schudden
    ActueelWerkplek & Beheer

    Kaseya sluit reseller-contract met Comparex

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs