Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Kaseya Service desk 1.3 en Service Billing

20 april 2011 - 09:23ActueelWerkplek & BeheerKaseya
externe partij
externe partij

Met Kaseya Service Billing kan men nu het volledige facturatieproces geautomatiseerd laten verlopen via een centraal portaal. Op deze manier kunnen gebruikers een compleet overzicht krijgen van de organisatie van de klant. Het verbeterde Kaseya Service Desk is geïntegreerd met de Kaseya Service Billing-module en stelt technici in staat om factureerbare uren voor openstaande tickets en werkorders bij te houden.

De nieuwe Kaseya Service Billing (KSB)-module biedt beheerders een compleet overzicht van alle beheerde assets. Beheerders kunnen een verscheidenheid aan organisatorische en klantengegevens opvragen om hun beheertaken optimaal te ondersteunen. Zo is het nu mogelijk om unieke facturatiereeksen te definiëren voor specifieke typen assets (bijvoorbeeld werkstations), zodat op elk asset een onderhoudsinterval van toepassing is dat automatisch in elke facturatiecyclus wordt meegenomen. Daarnaast biedt KSB een flexibele en dynamische facturatie-engine waarmee asset-informatie uit het centrale platform voor systeembeheer kan worden opgehaald, zodat beheerders zich niet langer zorgen hoeven te maken over dubbele invoer of het mislopen van omzet.

Integratie van QuickBooks

Kleine zakelijke klanten die voor hun boekhouding gebruikmaken van de online of desktopversie van QuickBooks van Intuit kunnen profiteren van real-time integratie met Kaseya Service Billing. Ze kunnen vanuit Service Billing factureren genereren en deze direct laten opnemen in QuickBooks voor verwerking en het genereren van de benodigde financiële en belastingrapportage.

De module Kaseya Service Desk 1.3 is uitgerust met een nieuwe functionaliteit die een verbeterd overzicht op de organisatie van, en contactpersonen bij, de klant biedt. Hiermee wordt het werk van technici aanzienlijk vereenvoudigd. Nieuwe functies zijn onder meer:

– Integratie van de functie Session Timer – uitbreiding op de invoer van tickets en facturatie van openstaande tickets en werkorders.
– 'Create Task'-lijst voor openstaande tickets, met de mogelijkheid om technici toe te wijzen
– Verbeterde invoer van tickets:
   * Eenvoudiger functionaliteit voor het opzoeken van klanten, met een compleet overzicht van alle organisatorische details, velden, groepen en afdelingen.
   * Eenvoudiger opstellen en beheren van notities.
   * Snelle overzichten van computers met een complete inventarislijst en historie.

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    Beveiliging en IT samen sterk tegen bedreigingen

    Deze paper geeft concrete strategieën en handvatten om IT en Security effectiever te integreren.

    Computable.nl

    Slimme toegang vs. onzichtbare cyberrisico’s in de Zorg

    In zorginstellingen is een constante stroom van personeel, patiënten en bezoekers. Maar hoe zorg je ervoor dat gevoelige gebieden beschermd blijven zonder de dagelijkse gang van zaken te verstoren? Hoe herken je eventuele zwakke plekken in het netwerk?

    Meer lezen

    Computable.nl
    ActueelCloud & Infrastructuur

    Kaseya levert tools voor Active Directory en SLA

    Computable.nl
    ActueelCloud & Infrastructuur

    Acronis backup geïntegreerd met Kaseya

    Netwerken
    ActueelCloud & Infrastructuur

    Kaseya neemt Intellipool over

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs