Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Aspect Software geeft bedrijven de keuze met Unified IP oplossing

17 mei 2006 - 09:51ActueelCloud & InfrastructuurAspect

Aspect Software, Inc.™, het grootste bedrijf ter wereld dat zich volledig richt op contact centers, kondigt een nieuwe ontwikkeling aan in de Unified IP strategie. In het laatste kwartaal van 2006 brengt het bedrijf Aspect® Unified IP™ op de markt. Deze nieuwe oplossing biedt alle functionaliteit van de huidige Aspect Software Unified productlijn: een complete contact center oplossing voor zowel inbound, outbound als blended contact in een schaalbare omgeving en met één beheersysteem voor 15.000 medewerkers. In aanvulling daarop stelt de oplossing bedrijven in staat om hun telefoonverkeer te regelen zoals ze willen: via closed IP, open source IP of via telefoonlijnen.

Aspect Unified IP bestaat uit een ACD (automatic call distributor), voice portal, quality management en recording, een predictive dialer en Internet contact. De oplossing voorziet daarnaast in rapportages, routering en beheer over alle elementen van het systeem heen. Aspect Unified IP kan hosted worden ingezet en biedt ruimte voor meerdere bedrijfsonderdelen op hetzelfde systeem (multi-tenancy). De oplossing werkt op basis van het type telefoonverkeer waaraan het bedrijf zelf de voorkeur geeft: open source IP PBX (zoals Asterisk IP PBX Business Edition™), closed source IP PBX, Session Initiation Protocol (SIP) of traditionele telefonie.

“De fusie van Aspect Communications en Concerto Software heeft het mogelijk gemaakt om versneld Aspect Unified IP te ontwikkelen. We hebben de beste componenten samengebracht van drie van onze producten – Aspect EnsemblePro, Aspect Uniphi Suite en Aspect Enterprise Contact Server”, aldus Ralph Breslauer, Executive Vice President of Global Sales and Marketing van Aspect Software. "Met Aspect Unified IP doen we wat we aan onze klanten hebben beloofd. We brengen de onderdelen van de technische contact center omgeving samen (convergentie) en verminderen de benodigde systeemintegratie – op een manier die hen de beste keuzemogelijkheden biedt om hun specifieke wensen in te vullen."

Meer over

NetwerkbeheerTelecom

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    De weg van dataverzameling naar impact

    Iedere organisatie heeft data, maar niet iedereen weet hoe je het goed gebruikt. Hoe zet je waardevolle informatie om in actie?

    Meer lezen

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Opgerolde online-drugsmarkt gebruikte Nederlandse infrastructuur

    Nationale Politie
    ActueelOverheid

    Politie tijdens NAVO-top beter voorbereid op uitval van C2000

    AchtergrondCloud & Infrastructuur

    Europese it moet nú regie pakken

    OpinieData & AI

    Maak ai saai!

    ActueelData & AI

    Cisco sorteert voor op komst van ai-agenten

    AchtergrondData & AI

    Nvidia lanceert 20 nieuwe ai-fabrieken in Europa, maar passeert Nederland

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs