Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

@Voice en XB gaan strategische samenwerking aan

26 april 2006 - 11:55ActueelCloud & Infrastructuur@VoiceXB
Sander Hulsman
Sander Hulsman
Chief Digital Content

@Voice en XB hebben aangekondigd intensiever te gaan samenwerken. @Voice wil naast het leveren en installeren van callcenter applicaties deze in de vorm van callcenter- en telefonieoplossing ook als volledig beheerde dienst kunnen gaan bieden, inclusief de daarbij horende infrastructuur.

Bij contactcenters komen spraak- en data-applicaties steeds dichter bij elkaar. Tegelijkertijd groeit bij bedrijven de wens om de infrastructuur, en dus ook de callcenter applicatie, te outsourcen waarbij optimale flexibiliteit in de kostenstructuur een belangrijke voorwaarde is. Het bundelen van de kennis van XB op het gebied van netwerken, telefonie en applicaties met de callcenter expertise van @Voice is een belangrijk initiatief om tegemoet te komen aan de wensen van de klanten en de markt.

Erik van Laar, algemeen directeur XB: “XB heeft al meer dan vier jaar ervaring met het leveren van telefoniediensten aan haar IP-VPN klanten. Na de overname van I.B.T. Corporate Services in september 2005 is daar ook het beheren van grote telefooncentrales aan toegevoegd en is een Hosted Voice portfolio ontwikkeld. Deze samenwerking met @Voice is een logische vervolgstap om klanten callcenter applicaties als dienst te kunnen gaan leveren op de manier zoals klanten dat al jaren van XB gewend zijn.”

Boudewijn Vermeulen, directeur @Voice: “De markt voor contactcenters groeit enorm en met name kleinere callcenters zijn in opkomst. Het leveren van een contactcenter als een dienst die 24 uur per dag 7 dagen in de week wordt beheerd is voor deze doelgroep enorm belangrijk omdat de investeringen in een volledig eigen callcenter omgeving vaak niet haalbaar of niet wenselijk zijn. In XB hebben we een partner gevonden waarmee we onze applicaties als een betrouwbare dienst kunnen aanbieden.”

@Voice zal zich richten op het verkopen en opleveren van de dienst en XB zal voor de infrastructuur en het beheer zorg gaan dragen. Op korte termijn worden al de eerste klantcontracten verwacht op basis van deze samenwerking.

Meer over

NetwerkbeheerTelecom

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    De weg van dataverzameling naar impact

    Iedere organisatie heeft data, maar niet iedereen weet hoe je het goed gebruikt. Hoe zet je waardevolle informatie om in actie?

    Meer lezen

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Opgerolde online-drugsmarkt gebruikte Nederlandse infrastructuur

    Nationale Politie
    ActueelOverheid

    Politie tijdens NAVO-top beter voorbereid op uitval van C2000

    AchtergrondCloud & Infrastructuur

    Europese it moet nú regie pakken

    OpinieData & AI

    Maak ai saai!

    ActueelData & AI

    Cisco sorteert voor op komst van ai-agenten

    AchtergrondData & AI

    Nvidia lanceert 20 nieuwe ai-fabrieken in Europa, maar passeert Nederland

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs