Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Frontline en Trinicom zoeken elkaar op

30 september 2004 - 10:30ActueelCloud & InfrastructuurFrontline SystemsKana

Trinicom heeft met Frontline Systems een partnerovereenkomst getekend. Frontline is een Nederlandse fabrikant van computer telefoon integratie middleware (cti), waaronder voice response systemen, call centers en CTI Servers. Frontline gaat de oplossing van Trinicom in de markt zetten onder de naam Frontline eService Center 'Powered by Trinicom'. Het bedrijf richt zich daarbij met name op het mkb.

Frontline Systems levert op het vlak van call centers maatwerk en standaardproducten en integreert workflow en webtoepassingen. De software van Frontline verbindt crm- en erp-applicaties met telefoonsystemen. Zodoende zijn op het call center alle gegevens van een klant beschikbaar om service te verlenen. Door middel van de introductie van voice response systemen kan het aantal telefoontjes in een call center verminderd worden.
 
Arthur Smit, directeur van Frontline: “Maar niet alleen aan de telefonie-kant neemt de druk op call centers toe, dat geldt ook voor de online-kant. De gestaag stijgende aantallen e-mails moeten onder controle worden gebracht. Met de introductie van web selfservice kan gezorgd worden voor een daling van het aantal binnenkomende e-mails. Ook het telefoniekanaal wordt door het bieden van een online vraagbaak ontlast. Het mes snijdt dus aan twee kanten. De keuze om met Trinicom in zee te gaan is logisch, zij hebben een substantiële basis van tevreden klanten.”
 
Wilco Rietberg, directeur van Trinicom: “Frontline heeft met name in het mkb naam en een groot aantal klanten. De eService software die wij leveren wordt niet alleen door grote early adapters gebruikt, ook het mkb is klaar om gebruik te maken van de standaardapplicatie van Trinicom. Het gebruik van internet is wijd verbreid en zal de komende jaren verder toenemen. Reden genoeg om de klanten die je opzoeken in het online kanaal, of dat nu internet of e-mail is, een snelle en kwalitatief goede service te bieden. Een goede ondersteuning over meerdere kanalen kan alleen worden gerealiseerd als je als organisatie één kennisbank gebruikt voor de beantwoording van klantvragen, ongeacht via welk kanaal die vragen gesteld zijn. En dat is precies wat Trinicom doet. De samenwerking met Frontline zal daarom naar verwachting snel z'n vruchten afwerpen, niet in de laatste plaats voor het mkb

Meer over

MiddlewareTelecom

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    De weg van dataverzameling naar impact

    Iedere organisatie heeft data, maar niet iedereen weet hoe je het goed gebruikt. Hoe zet je waardevolle informatie om in actie?

    Meer lezen

    Computable.nl
    ActueelSoftware & Development

    Triodos Bank beheert klantcontact met Trinicom

    Training
    ActueelCarrière

    Trinicom sluit pact voor vaardigheidstraining T5

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs