Toshiba Information Systems Benelux verlengt de garantie op een groot aantal notebooks van één naar twee of drie jaar.
Volgens Jeffrey Willis, algemeen directeur Toshiba Information Systems Benelux, gaat het bedijf hiermee in tegen de heersende stroming in de markt waarbij service wordt beschouwd als een kostenpost die tot een minimum moet worden beperkt.
"Door de betrouwbaarheid van onze notebooks zijn wij in staat om de garantie verlengen zonder dit in de prijs te hoeven doorrekenen."
De wijziging houdt in dat kopers van een nieuwe generatie Toshiba Satellite-notebook voortaan twee jaar en kopers van een Toshiba Tecra S/M-, Portégé- en Qosmio-notebook maar liefst drie jaar Pick-up & Return-garantie krijgen bij de aanschaf van hun product. Kopers van een Toshiba Satellite Pro- of Tecra A-notebook krijgen één jaar Pick-up & Return-garantie*. Dit betekent dat het notebook in geval van een defect gedurende de garantietermijn kosteloos bij de klant wordt opgehaald en na reparatie weer bij hem wordt terugbezorgd. Om de kwaliteit van deze service te waarborgen en de reparatietermijn zo kort mogelijk te houden, blijft Toshiba investeren in een eigen hersteldienst in de Benelux.