Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Apple verkoopt iPhone 4S ruim 4 miljoen keer

17 oktober 2011 - 13:41ActueelCloud & InfrastructuurApple
Sander Hulsman
Sander Hulsman
Chief Digital Content

Apple heeft in de eerste drie dagen sinds de introductie op 14 oktober 2011 al meer dan vier miljoen exemplaren van de nieuwe iPhone 4S verkocht. Bovendien is het nieuwe besturingssysteem iOS 5 binnen vijf dagen na de release al door meer dan 25 miljoen klanten geïnstalleerd. Verder hebben ruim twintig miljoen klanten zich aangemeld voor de online opslagmogelijkheid iCloud.

De iPhone 4S is momenteel te koop in de Verenigde Staten, Australië, Canada, Frankrijk, Duitsland, Japan en het Verenigd Koninkrijk en zal vanaf 28 oktober in nog eens 22 landen verkrijgbaar zijn, waaronder Nederland. Tegen het einde van dit jaar moet iPhone 4S in meer dan zeventig landen te koop zijn. Volgens Apple zijn er twee keer zoveel iPhones verkocht als indertijd bij de iPhone 4. Het bedrijf dankt de goede verkopen aan de combinatie die mogelijk is met iOS 5 en iCloud.

De iPhone 4S heeft een dual-core A5-chip, een compleet nieuwe camera met geavanceerde optische technologie, 1080p video-opnamefunctionaliteit met HD-resolutie en Siri, een intelligente assistent die je vragen kunt stellen. DeiPhone 4S is verkrijgbaar in een zwarte en witte uitvoering van 16 GB, 32 GB en 64 GB.

Meer over

iOSiPhoneTelecom

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    De weg van dataverzameling naar impact

    Iedere organisatie heeft data, maar niet iedereen weet hoe je het goed gebruikt. Hoe zet je waardevolle informatie om in actie?

    Meer lezen

    Computable.nl
    ActueelCloud & Infrastructuur

    Apple onthult niet iPhone 5 maar 4S

    Computable.nl
    ActueelCloud & Infrastructuur

    UT-student vindt lek in iPhone 4S en wint award

    Computable.nl
    ActueelCloud & Infrastructuur

    Verkoop iPhone, iPad en Mac breekt alle records

    Computable.nl
    ActueelCloud & Infrastructuur

    Apple verliest marktaandeel in smartphones

    Computable.nl
    ActueelCloud & Infrastructuur

    Batterijduur Apple iPhone 4S blijft kort

    Computable.nl
    ActueelCloud & Infrastructuur

    Apple iPhone 4S slurpt stroom

    4 reacties op “Apple verkoopt iPhone 4S ruim 4 miljoen keer”

    1. Frank schreef:
      17 oktober 2011 om 15:02

      Ik denk dat de ellende met de BB daar goed aan heeft bijgedragen!

      Login om te reageren
    2. Jan van Leeuwen schreef:
      17 oktober 2011 om 15:17

      Eerst even lezen http://www.phonestory.org en dan afvragen of weer een nieuwe wel zin heeft.

      Login om te reageren
    3. Henk schreef:
      17 oktober 2011 om 18:10

      En in maart met de iPhone5 weer zoveel?

      Login om te reageren
    4. Peter schreef:
      18 oktober 2011 om 07:42

      Apple timed hun nieuwe producten op het juiste moment. Veel van de iPhone 3gs gebruikers hadden hun 2 jaar erop zitten en ‘moesten’ dus een nieuwe telefoon hebben. Daaruit kan je ook opmaken dat ze zich prima bij Apple voelen als klant.

      Wie overigens onlangs nog de uitzending van Tros Radar heeft gezien weet ook dat dankzij de support van Apple niet iedere gebruiker nou zo blij is met Apple. Er is zelfs kans dat de Nederlandse consumenten autoriteit Apple op de vingers tikt met een boete vanwege het negeren van de (Europeese) wetgeving omtrent garantie.

      Login om te reageren

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs