Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Boze klanten overwegen aanklagen Casema

10 november 1999 - 23:00ActueelInnovatie & Transformatie
Redactie Computable
Redactie Computable

De Wanadoo Internet Gebruikersgroep (Wigg) overweegt kabelmaatschappij Casema voor de rechter te slepen. Het bedrijf levert een beroerde kwaliteit Internet-toegang via de kabel, aldus de groep (http://www.casema.net/~cigg/). Dit meldt De Telegraaf online vandaag.

Wigg-woordvoerder Raymond Nyns zegt dat het bedrijf in advertenties beloftes doet voor kwaliteit die het in de praktijk niet waarmaakt. De gebruikersvereniging koestert al langere tijd grieven tegen Casema en publiceert online zijn uitgebreide briefwisseling met de dienstverlener.
Gisteren ontving de Wigg een brief van de kabelmaatschappij waarin die aangeeft niet in te gaan op de kwaliteitseisen. "Wij geven geen snelheidsgaranties", luidt de zinsnede die Casema ook in vorige brieven al hanteerde.
Dit is voor de Wigg de druppel die de spreekwoordelijke emmer doet overlopen. De groep vertegenwoordigt 550 geïrriteerde gebruikers en stelt nu een officiële klacht op die het wil indienen bij de Nederlandse vereniging voor Internet-aanbieders Nlip. "Wij oriënteren ons nog op een gang naar de rechter", aldus Nyns.
Casema reageert laconiek: "Sommige klachten zijn terecht, daar doen we dan ook iets aan. Voor het bedrag dat we vragen, bieden we een goed product. We hebben nu 39 duizend klanten en daar komen wekelijks nog eens duizend mensen bij. Van al die mensen loopt er niet één weg, dat zegt toch ook wel wat", aldus Casema.

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    Design Sprints: 4 dagen van idee naar prototype

    Hoe zet je in vier dagen tijd een gevalideerd prototype neer met Design Sprints?

    Computable.nl

    Dit is de weg naar informatietransformatie

    In een wereld waar data en informatie centraal staan, moeten organisaties zich aanpassen aan de digitale toekomst. Informatietransformatie is de sleutel tot het versterken van beveiliging en het bevorderen van efficiëntie.

    Meer lezen

    Computable.nl
    ActueelInnovatie & Transformatie

    Kabelbedrijf Casema staat in etalage

    2 reacties op “Boze klanten overwegen aanklagen Casema”

    1. sjoerd hermens schreef:
      21 februari 2007 om 16:10

      Dat zegt niks, alle concurenten zijn van dezelfde bedroefende kwaliteit. Daarbij is het onmogelijk om bij Casema weg te gaan, die laten je niet meer los, ik heb al voor 300 euro verbeld, maar ik zit nog steeds in hun systeem.

      Login om te reageren
    2. Theo Damkat schreef:
      22 februari 2007 om 15:28

      Het gaat altijd zo bij grote bedrijven, ze hebben toch nog genoeg andere klanten, dus waarom moeite doen voor die paar 100 die een ‘probleempje’ hebben? Bij UPC Chello is het al niet anders.

      Login om te reageren

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs