Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief

MAXfocus brengt nieuwe versie ServiceDesk

05 februari 2015 - 08:32ActueelWerkplek & Beheer
externe partij
externe partij

MAXfocus brengt een volledig nieuwe versie van MAX Servicedesk, een helpdesk en service management-oplossing, op de markt. MAXfocus is het beheerplatform voor managed service providers (msp's) van LogicNow. MAX Servicedesk 2.0 is geïntegreerd met MAX Remotemanagement en biedt msp’s nieuwe functionaliteit om de dienstverlening te verbeteren en klantinteractie te vergroten.

Eén van de nieuwe features in MAX Servicedesk 2.0 is Servicedesk Voice. Met deze feature kunnen msp’s verzoeken vierentwintig uur per dag afhandelen via een standaard telefoonlijn. Servicedesk Voice gebruikt lokale telefoonnummers die klanten kunnen bellen voor het invoeren van een verzoek. Vervolgens wordt automatisch een ticket aangemaakt binnen MAX Servicedesk. Aan de tickets kan prioriteit worden toegekend zodat de it-dienstverlener indien gewenst direct op de hoogte wordt gebracht van meldingen met hoge prioriteit.

ServiceDesk 2.0 beschikt over uitgebreidere mogelijkheden voor taakbeheer. Zo bevat de helpdesk taak-templates en ‘set to repeat’-functies. De workflow van verzoeken en de status van taken kunnen eenvoudig worden ingezien binnen een ticket. Bovendien is het mogelijk om vaste prijzen toe te kennen aan taakonderdelen. Ook het agendabeheer voor technici is verbeterd. Het is mogelijk locatiebezoeken in te voeren en de agenda’s in te zien van andere technici. De agenda’s en locatiebezoeken zijn geïntegreerd in het bredere workflow-beheer om inzicht in activiteiten te vergroten.

ServiceDesk 2.0 wordt binnenkort uitgebreid met een mobiele applicatie. Hiermee kunnen gebruikers van iOS-, Android- en mobiele Windows-devices op afstand inloggen in het systeem.

Meer over

NetwerkbeheerSoftwarebeheer

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Slim verbonden en veilig georganiseerd

    Waarom connectiviteit en security onlosmakelijk verbonden zijn.

    Computable.nl

    Beveiliging begint bij de Server

    Is serverhardware de blinde vlek in het securitybeleid? Waarom lifecycle-denken cruciaal is voor IT-security

    Computable.nl

    Staat Digitale Connectiviteit Bouw- en Installatiebranche

    Connectiviteit is de kern van veel processen en van strategisch belang voor de toekomst. Waar sta jij?

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    Data & AI

    AI in softwaretesten: tussen belofte e...

    De opkomst van kunstmatige intelligentie (AI) wekte hoge verwachtingen in de wereld van softwaretesten. Zelflerende testsuites, automatisch gegenereerde testgevallen en...

    Meer persberichten

    Meer lezen

    Data & AI

    Van uitvoerder naar regisseur: hoe ai werk en talent samenbrengt

    Cloud & Infrastructuur

    Zo voorkom je te grote afhankelijkheid van cloudleveranciers

    Klantcontact met ai
    Data & AI

    Technologie (ook ai) is geen doel, wat telt is wat je er mee doet 

    Linux
    Werkplek & Beheer

    Linux groeit gestaag op de business-pc

    Werkplek & Beheer

    Digitale weerbaarheid vereist verschuiving van reactief naar proactief

    Freelancer
    Carrière

    Zzp’er in de it flirt met dienstverband

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Ontvang Computable e-Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics
    • Phishing
    • Ransomware
    • NEN 7510

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs