Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief
Theo de Wolf, Ceasar Experts

Caesar Experts: Klantloyaliteit

10 juni 2014 - 10:35AdvertorialGovernance & Privacy
Redactie Computable
Redactie Computable

Caesar Experts, onderdeel van de Caesar Groep, ondersteunt bedrijven in hun streven een excellerende IT-organisatie te worden. Daartoe levert de IT-dienstverlener hoogwaardige technologische kennis én klanttevredenheid. “Klantgerichtheid zit in het DNA van onze medewerkers gebakken en klantloyaliteit heeft bij ons een hoge plek op de prioriteitsladder”, zegt Theo de Wolf, directeur bij Caesar Experts.

Heel de Caesar-organisatie is daarop ingericht. Vele ICT-projecten van de afgelopen jaren werden niet op tijd geleverd, waren vaak duurder dan oorspronkelijk begroot, en leverden ook nog eens minder op dan de klant had verwacht. “Dit mag vandaag de dag niet meer gebeuren”, vindt De Wolf. Het bedrijf hanteert daarom een speciaal, in samenwerking met de Erasmus Universiteit, ontwikkeld Customer Service Model, waarmee het continu op structurele basis de tevredenheid van klanten en medewerkers meet.

Mensenwerk

Bij elk project dat het bedrijf doet, vraagt het zijn klanten om drie zaken te noemen om aan te geven wanneer zij een project geslaagd vinden. “Bijna altijd voeren zij ‘zachte factoren’ op”, legt De Wolf uit. “Hieruit kun je afleiden dat hun tevredenheid veelal gebaseerd is op het ‘hoe’ van een project en niet op het ‘wat’. Zaken als communicatie, inlevingsvermogen, begrip en proactiviteit spelen een heel belangrijke rol.” Caesar meet elke twee weken wat de score van die zaken is en past, indien nodig, de werkwijze daarop aan. Zo kan het de klanttevredenheid op een zo hoog mogelijk niveau brengen. En bij een zwakke score of ontevredenheid wordt de klant navenant gecompenseerd. ICT is en blijft mensenwerk. De Wolf: “We beseffen als geen ander dat medewerkertevredenheid leidt tot klanttevredenheid wat leidt tot klantloyaliteit.”

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    GenAI: Veiligheidsrisico of wapen tegen dreiging?

    Wat AI betekent voor jouw securityaanpak? Alles over de risico’s en strategieën om GenAI verantwoord in te zetten.

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    Beveiliging en IT samen sterk tegen bedreigingen

    Deze paper geeft concrete strategieën en handvatten om IT en Security effectiever te integreren.

    Meer lezen

    AchtergrondSecurity & Awareness

    Dit gaat NIS2 jouw bedrijf aan tijd en geld kosten

    compliance
    OpinieGovernance & Privacy

    Waarom Dora- en NIS2-compliance beginnen met assetmanagement

    grens België - Nederland
    ActueelData & AI

    Ai in de Benelux: veel strategie, weinig uitvoering

    ActueelGovernance & Privacy

    Microsoft: we zijn geen hulpsheriff

    OpinieCloud & Infrastructuur

    Opkomst van soevereine clouds: stel dataportabiliteit centraal

    big tech
    ActueelOverheid

    Na ingreep Microsoft bij ICC: kabinet waarschuwt voor afhankelijkheid Amerikaanse tech

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Ontdek de toekomst van IT-support en m...

    Op 16 september 2025 vindt in de Jaarbeurs in Utrecht een gloednieuw event plaats dat volledig is gericht op IT-professionals:...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs