Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Infor introduceert addioneel CRM-platform op basis van Microsoft Dynamics

14 oktober 2010 - 13:383 minuten leestijdActueelInnovatie & TransformatieInfor

Infor, leverancier van bedrijfssoftware, kondigt Infor CRM Business aan, de nieuwste toevoeging aan de familie customer relationship management (CRM) oplossingen. Infor CRM Business is ontworpen om middelgrote organisaties te voorzien in toonaangevende functionaliteiten die eenvoudig te gebruiken en te beheren zijn.

De eerste versie van Infor CRM Business is per direct beschikbaar en biedt diverse tools voor het verbeteren van de klantervaring en zorgt ervoor dat bedrijven groeimogelijkheden binnen marketing, verkoop en klantenservice direct kunnen aangrijpen. Infor wil de kernfunctionaliteiten van Microsoft Dynamics CRM uitbreiden in latere versies en nieuwe mogelijkheden toevoegen op basis van uitgebreide domeinexpertise in belangrijke verticale markten zoals distributie, productie en de publieke sector.

Overzicht
• Infor introduceert Infor CRM Business als antwoord op de toenemende vraag van middelgrote bedrijven naar een kosteneffectieve CRM-oplossing die is afgestemd op de grootte van het bedrijf, de gebruikte modellen en IT-middelen.
• Om goed aan deze vraag te voldoen, breidt Infor zijn independent software vendor (ISV) overeenkomst met Microsoft uit. Hierdoor is het mogelijk Microsoft Dynamics CRM te gebruiken als de kern van de nieuwe Infor CRM Business-oplossing.
• Infor is van plan de Dynamics CRM kernfunctionaliteit significant uit te breiden. Daarom voegen ze branchespecifieke configuraties en content toe. Geplande verbeteringen in toekomstige versies omvatten verticale industry business processen, rapportage templates, data analyses, key performance indicators (KPIs), dashboards, data invoerschermen en menu’s.
• Andere geplande verbeteringen omvatten:
– Mogelijkheid data te delen en business proces participatie met andere Infor-applicaties via Infor ION
– Toevoeging van een Microsoft SharePoint interface die voorziet in een uniforme look & feel met andere Infor-softwareoplossingen.
– Opname van Microsoft single sign-on services. Hierdoor kunnen werknemers één set van credentials gebruiken voor een verscheidenheid aan Infor-applicaties, inclusief Infor CRM Business.
• Dankzij Infor CRM Business biedt Infor oplossingen aan multinationals, grote organisaties en middelgrote structuren. De Infor CRM familie bestaat nu uit de volgende oplossingen:
– Infor CRM Epiphany: Past het beste bij grote bedrijven die zoeken naar maximale schaalbaarheid met integratie en het gebruik van klantgegevens binnen een uitgebreide set van communicatiekanalen, met behulp van de intelligente besluitvormingsmogelijkheden van Interaction Advisor.
– Infor CRMi: Speciaal ontworpen voor de behoeften van grotere bedrijven met significante investeringen in een System i (AS/400) infrastructuur.
– Infor CRM Business: Geoptimaliseerd voor middelgrote bedrijven met uitgebreide functionaliteiten die eenvoudig te configureren zijn, makkelijk te gebruiken en nauw geïntegreerd met andere veel gebruikte Microsoft-producten, zoals Microsoft Office.

"Onze unieke en groeiende relatie met Infor biedt ons de mogelijkheid exceptionele kwaliteit en waarde te bieden aan wederzijdse klanten," zegt Brad Wilson, general manager, Microsoft Dynamics CRM Product Management Group. "Wij zijn verheugd Infor en Infor-partners te ondersteunen en business te genereren met Microsoft Dynamics CRM en SQL Server."

Meer over

Microsoft Dynamics

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    Design Sprints: 4 dagen van idee naar prototype

    Hoe zet je in vier dagen tijd een gevalideerd prototype neer met Design Sprints?

    Computable.nl

    Dit is de weg naar informatietransformatie

    In een wereld waar data en informatie centraal staan, moeten organisaties zich aanpassen aan de digitale toekomst. Informatietransformatie is de sleutel tot het versterken van beveiliging en het bevorderen van efficiëntie.

    Meer lezen

    Innovatie & Transformatie

    Kort: TU/e lanceert nieuw high-tech-onderzoeksinstituut, veel minder cyberincidenten in Nederland (en meer)

    Vote now stem nu stemmen Awards
    ActueelOverheid

    Leden VNG stemmen in met ict-collectivisering

    ActueelOverheid

    Tweede Kamer wil snelle behandeling Nederlandse Digitaliseringsstrategie

    ActueelFinanciële dienstverlening

    Kort: Mollie komt met betaalterminal Tap, Orange Quantum Systems schaalt quantumtesten op (en meer)

    Digitale overheid
    ActueelOverheid

    Nederland scoort in EU bovengemiddeld bij digitale overheidsdiensten

    ActueelData & AI

    Handelsoorlog zet druk op technologiesector, maar biedt ook kansen

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs