Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Product: Case management raamwerk

11 maart 2008 - 14:02ActueelData & AIOpenText
Henk Boot
Henk Boot

Open Text, onafhankelijke leverancier van Enterprise Content Management (ecm) software en oplossingen, komt met een nieuw raamwerk dat een aantal functionele uitbreidingen biedt op MS Office SharePoint Server 2007. Het raamwerk moet veel tijd en kosten besparen bij het ontwikkelen van schaalbare, high-end case management oplossingen.

Bedrijven die betrokken zijn bij de ontwikkeling en de ondersteuning van ECM oplossingen op het SharePoint Server 2007 platform wordt een nieuwe mogelijkheid geboden met het case management raamwerk van Open Text. Applicatieontwikkelaars kunnen snel en consistent organisatiebrede case management oplossingen bouwen die het SharePoint Server 2007 platform benutten.

Het nieuwe raamwerk wordt rechtstreeks door Open Text geleverd aan klanten en aan het wereldwijde netwerk van Microsoft partners die oplossingen ontwikkelen gebaseerd op Microsoft Office Share Point Server 2007. Belangrijke functionaliteiten van de oplossing zijn onder meer het automatisch aanmaken en verwijderen van dossiers; een ‘dashboard view’, waardoor relevante cases snel toegankelijk zijn; een geavanceerde desktop client voor ‘drag en drop’ van documenten naar cases; en een geïntegreerde zoekmogelijkheid tussen actieve en gearchiveerde cases.

Meer over

ECMSharePoint

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    De weg van dataverzameling naar impact

    Iedere organisatie heeft data, maar niet iedereen weet hoe je het goed gebruikt. Hoe zet je waardevolle informatie om in actie?

    Computable.nl

    In detail: succesvolle AI-implementaties

    Het implementeren van kunstmatige intelligentie (AI) biedt enorme kansen, maar roept ook vragen op. Deze paper beschrijft hoe je als (middel)grote organisatie klein kunt starten met AI en gaandeweg kunnen opschalen.

    Meer lezen

    Jacob Spoelstra argwanend
    OpinieData & AI

    Spoelstra Spreekt: Veel te laat

    Europese Unie
    AchtergrondData & AI

    Wake-up call voor inkopers ai

    ActueelCarrière

    Kort: Brunel viert 50ste verjaardag, Wortell wint gunning veiligheidsregio (en meer)

    ActueelCarrière

    Kort: reorganisatie bij TomTom, investeringen in ai betaalt zich snel uit (en meer)

    ActueelData & AI

    EU breidt ai-platform uit met marktplaats en tools voor gen-ai

    ActueelData & AI

    Fundament onder Groningse ai-fabriek

    Eén reactie op “Product: Case management raamwerk”

    1. Freddie van Rijswijk schreef:
      28 maart 2008 om 17:55

      Case Management zou meer moeten zijn dan alleen het verzamelen en beheren van documenten. Case Management betreft vaak kennisintensieve processen zoals Assessment, Diagnose, Configuratie Design, Planning, etc.

      Voorbeelden te over bijv. het toekennen van toeslagen, immigratie toets, offerte aanvraag, claim behandelen. Allemaal processen waar zowel inbound, outbound en Rules een belangrijke rol spelen. Ik ben erg benieuwd hoe met OpenText en Microsoft 20.000 Case Werkers geholpen kunnen worden met het afhandelen van Claims en Offertes.

      Wij van ISIS-Papyrus hebben klanten die dit dagelijks doen en een veelvoud aan Documenten scannen, automatisch classificeren, automatisch beoordelen en uitval handmatig, en automatisch en daar waar nodig met interactie met de Case werker documenten genereren die dan centraal geprint worden op een highspeed printer met natuurlijk bundeling en envelopperen.

      mvg
      Freddie van Rijswijk
      http://www.isis-papyrus.com

      Login om te reageren

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Ontdek de toekomst van IT-support en m...

    Op 16 september 2025 vindt in de Jaarbeurs in Utrecht een gloednieuw event plaats dat volledig is gericht op IT-professionals:...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs