Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief
Samenwerken

Inter Access en BHVB werk samen

10 december 2009 - 11:05ActueelInnovatie & TransformatieSLTN
Redactie Channelweb
Redactie Channelweb

IT-dienstverlener Inter Access heeft een partnership gesloten met BHVB, dat het servicemanagementframework ISM (Integrated Service Management) heeft ontwikkeld. Het partnership voorziet erin dat Inter Access optreedt als implementatiespecialist bij organisaties die kiezen voor ISM.

ISM is de snel opkomende standaard voor IT-servicemanagement. Het is een geïntegreerd framework met een implementatiemethode. Het framework omvat onder meer een out-of-the-box geïntegreerd procesmodel, standaardhelpdesktoolinrichting, templates voor procedures en werkinstructies, en standaarddocumenten voor onder meer SLA’s en rapportages. Het ISM-procesmodel is direct afgeleid van ITIL, maar is sterk vereenvoudigd, waardoor het makkelijker inzetbaar is.

Door de grote mate van standaardisatie is ISM binnen twee tot vier maanden in elke organisatie in te voeren. Standaardonderdeel van de implementatie is procescoaching. Die vindt plaats na de installatie en begeleidt de organisatie bij het stelselmatig beter leren omgaan met het ISM-raamwerk. Daarbij kan een organisatie gebruikmaken van ‘best practices’, zoals die in bijvoorbeeld ITIL, ASL, BiSL, COBIT of MOF zijn gedocumenteerd. Procescoaching voorkomt de terugval die veel organisaties doormaken na een traditionele ITIL-invoering.

 

BHVB is blij met het partnership. Het bedrijf verwacht door de samenwerking meer organisaties te bereiken, waarvoor ISM® een goed uitgangspunt is voor de implementatie van servicemanagementprocessen. Inter Access op zijn beurt biedt klanten nu de mogelijkheid om op versnelde wijze de IT-dienstverlening onder controle te krijgen en aantoonbaar te verbeteren.

 

Meer over

ISM

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    Design Sprints: 4 dagen van idee naar prototype

    Hoe zet je in vier dagen tijd een gevalideerd prototype neer met Design Sprints?

    Computable.nl

    Dit is de weg naar informatietransformatie

    In een wereld waar data en informatie centraal staan, moeten organisaties zich aanpassen aan de digitale toekomst. Informatietransformatie is de sleutel tot het versterken van beveiliging en het bevorderen van efficiëntie.

    Meer lezen

    AchtergrondData & AI

    Sam Altman (OpenAI): ‘Just do it: bedrijven moeten ai nu omarmen’

    ActueelInnovatie & Transformatie

    Stem nu voor de Computable Awards 2025!

    ActueelInnovatie & Transformatie

    Apple bepaald geen voorloper met ai

    ActueelCarrière

    Kort: Asus vangt bot bij rechter om thuiswerken, 145,5 miljoen EU-subsidie voor cyberbeveiliging (en meer)

    ActueelData & AI

    Cisco sorteert voor op komst van ai-agenten

    OpinieInnovatie & Transformatie

    Kernapplicaties smeken om platform- en devops-aanpak

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs