Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Computable Awards
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief

Nieuw partnerprogramma Xerox

19 december 2008 - 12:40ActueelInnovatie & Transformatie
Redactie Channelweb
Redactie Channelweb

Xerox zet met zijn Geautoriseerde Partnerprogramma de volgende stap in de strategische ontwikkeling van zijn verkoopkanaal. Het nieuwe programma moet het makkelijker maken voor resellers om zaken te doen met de printerfabrikant.

Het Geautoriseerde Partnerprogramma bestaat uit drie niveaus: Geregistreerd, Geaccrediteerd en Premier. Ieder niveau biedt resellers onder meer een bepaalde volumekorting, recht op toegang tot ondersteunende middelen en op opleidingen.

"Samenwerken is niet langer een onderdeel van onze business: het is onze business", zegt Peter Held, volume channel business manager bij Xerox Nederland. "De feedback van onze resellers is duidelijk: onze partners zijn op zoek naar gedifferentieerde producten en diensten, een sterke financiële waardepropositie en een eenvoudige zakelijke relatie met Xerox."
"We verbeteren onze systemen en processen om het eenvoudiger te maken zaken met ons te doen", licht Peter Held verder toe. "We bieden een groeiend scala aan software oplossingen, tools, resources en business development programma’s om resellers te helpen bij het identificeren van nieuwe markten en bij het winnen aan omzet en marktaandeel."
Xerox hoopt resellers te helpen met een verschuiving een ‘product only’ naar een op annuïteiten gebaseerd bedrijfsmodel. Het Geautoriseerde Partnerprogramma biedt geaccrediteerde resellers toegang tot het Xerox all inclusive PagePack plan (een vaste kosten-per-pagina concept voor het MKB) en tools als de Self-Assessment Value Estimator (SAVE) die een schatting geeft van de printkosten en het ‘pay as you go’ model met PagePack vergelijkt. Dit helpt klanten en resellers in kaart te brengen of een ‘pay-as-you-go’ of een PagePack model gunstiger is voor de klant.

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Innovatie in uitvoering: industrieel bouwen

    Wees voorbereid op de bouwplaats van de toekomst.

    Computable.nl

    Agentic AI in actie

    De stappen van automatiseren naar écht autonoom werken. Welke toepassingen zijn succesvol?

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    Security & Awareness

    De noodzaak van OT-cybersecurity en de...

    ‘Wat je niet weet, kan het meeste zeer doen’ De Europese Unie scherpt de cyberwetgeving stevig aan. Met de nieuwe...

    Meer persberichten

    Meer lezen

    Carrière

    Computable Awards: de hoogmis van de ict-sector

    Innovatie & Transformatie

    Hulde aan de winnaars van de Computable Awards 2025

    Overheid

    ‘Nederlandse Digitaliseringsstrategie gaat zeker één miljard per jaar kosten’

    Innovatie & Transformatie

    Europa, laat je niet opnieuw gijzelen door technologie

    Overname
    Innovatie & Transformatie

    Kort: ChatGPT maakt zich er te gemakkelijk vanaf, grote overname Vertiv (en meer)

    Data & AI

    Banken zetten in op ai-agenten, maar echte doorbraak blijft uit

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Ontvang Computable e-Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics
    • Phishing
    • Ransomware
    • NEN 7510

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs