Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief

Mproof komt met online meetinstrument voor klanttevredenheid

26 september 2008 - 08:20ActueelInnovatie & TransformatieMproof

Mproof, ontwikkelaar en leverancier van Clientele software voor onder meer IT-service management, servicedesk/helpdesk, shared services, klantensupport en selfservice, komt met een online service waarmee de klanttevredenheid binnen de serviceorganisatie gemeten kan worden.

De Clientele Monitor geeft inzicht in hoe de klant de prestaties van de servicedesk waardeert en of de geleverde service daadwerkelijk voldoet aan wat de klant verwacht en ervaart. De Clientele Monitor zal worden aangeboden als een SaaS-oplossing en is in samenwerking met Mproof ontwikkeld door ADV Market Research, gespecialiseerd marktonderzoekbureau en lid van de MarktOnderzoekAssociatie (MOA) en Esomar.

"De toenemende vraag van onze nationale en internationale klanten was voor ons de belangrijkste reden het meetinstrument Clientele Monitor op de markt te brengen", zegt Arjen Brand, commercieel directeur van Mproof. "Een SLA zegt iets over de eigen prestatie van de servicedesk conform eigen ingegeven waarden, terwijl onze Clientele Monitor iets zegt over hoe de klant de prestatie van de servicedesk waardeert. Met deze informatie kan een inschatting gemaakt worden van de verwachtingen en kan de service richting de klant concreet worden verbeterd. Het doen van online onderzoek naar waardering vereist specifieke kennis, waarvoor we in ADV Market Research een fantastische partner hebben gevonden."

"Het online meten van klanttevredenheid is meer dan alleen het elektronisch versturen van een enquête", aldus Niels de Vries, directeur van ADV Market Research. "Onze jarenlange ervaring op het gebied van toegepaste vraagstelling en de interpretatie van gegevens, maken ons specialist op dit gebied. De samenwerking met Mproof aan Clientele Monitor is niettemin een unieke en uitdagende klus, waar we met recht trots op zijn."

Net als Mproof ervaart ADV Market Research een toename in de meetbehoefte van bedrijven, al wordt deze behoefte vaak ingegeven door ISO-regels. Om meer inzicht te geven in de mogelijkheden en valkuilen bij het meten van de klanttevredenheid zal ADV aanwezig zijn op het Tooling Event op 12 en 13 november in de Jaarbeurs in Utrecht. Door middel van praktijkvoorbeelden en beeldmateriaal wordt in twee sessies het doen van klanttevredenheidsonderzoek uitgebreid geïllustreerd. Mproof is bovendien hoofdsponsor van het Tooling Event 2008. De Clientele Monitor is te zien op hun stand.

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Innovatie in uitvoering: industrieel bouwen

    Wees voorbereid op de bouwplaats van de toekomst.

    Computable.nl

    Agentic AI in actie

    De stappen van automatiseren naar écht autonoom werken. Welke toepassingen zijn succesvol?

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialData & AI

    AI in softwaretesten: tussen belofte e...

    De opkomst van kunstmatige intelligentie (AI) wekte hoge verwachtingen in de wereld van softwaretesten. Zelflerende testsuites, automatisch gegenereerde testgevallen en...

    Meer persberichten

    Meer lezen

    Fred Streefland
    Awards NieuwsInnovatie & Transformatie

    Cyber Resilience: de randvoorwaarde voor elke business

    AchtergrondData & AI

    Intelligentie op de plek waar het ontstaat

    ActueelData & AI

    Kort: 100 miljoen voor Nederlandse ai, down under investeert ook (en meer)

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Navo moderniseert it-infrastructuur met Oracle en Thales

    OpinieInnovatie & Transformatie

    ASMI, de stille kracht achter chip van morgen

    Groei
    ActueelInnovatie & Transformatie

    ING: it-dienstensector groeit licht harder dan economie

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Ontvang Computable e-Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics
    • Phishing
    • Ransomware
    • NEN 7510

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs