Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Mtel lanceert call recording in de cloud

05 februari 2014 - 15:33ActueelCloud & InfrastructuurMtel
externe partij
externe partij

Klantcontactleverancier Mtel introduceert naar eigen zeggen als eerste SaaS-aanbieder in Nederland de mogelijkheid om telefoongesprekken in de cloud op te nemen, centraal op te slaan en eenvoudig terug te vinden via een webportal. Met deze dienst is het nu mogelijk elk gesprek vast te leggen, ongeacht waar dit plaatsvindt, op kantoor, thuis of onderweg.

Het terugluisteren van telefoongesprekken is essentieel voor het bewaken van de kwaliteit en het optimaliseren van klantcontact. Zowel aan de sales- als aan de servicekant. Toepassingen van call recording zijn onder andere coaching en training van medewerkers op effectieve en efficiënte gesprekken, vastleggen en opslaan van gesprekken in verband met regelgeving en administratieve organisatie (compliance), evaluatie en beoordeling van incidenten en klachten en vastleggen van telefonisch gemaakte afspraken en overeenkomsten.

Meer over

SaaSSoftwarebeheerTelecom

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    De weg van dataverzameling naar impact

    Iedere organisatie heeft data, maar niet iedereen weet hoe je het goed gebruikt. Hoe zet je waardevolle informatie om in actie?

    Meer lezen

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Opgerolde online-drugsmarkt gebruikte Nederlandse infrastructuur

    Nationale Politie
    ActueelOverheid

    Politie tijdens NAVO-top beter voorbereid op uitval van C2000

    AchtergrondCloud & Infrastructuur

    Europese it moet nú regie pakken

    OpinieData & AI

    Maak ai saai!

    ActueelData & AI

    Cisco sorteert voor op komst van ai-agenten

    AchtergrondData & AI

    Nvidia lanceert 20 nieuwe ai-fabrieken in Europa, maar passeert Nederland

    2 reacties op “Mtel lanceert call recording in de cloud”

    1. Ruud Mulder schreef:
      7 februari 2014 om 15:30

      Al onze gesprekken worden toch al opgenomen en afgeluisterd als ik het nieuws zo mag geloven 😉

      Maar op zich is dit voor een call center een welkome toevoeging.

      Login om te reageren
    2. Olaf Muller schreef:
      20 februari 2014 om 12:26

      Call Recording is een belangrijk onderdeel om de kwaliteit van de dienstverlening te kunnen toetsen. Het is dan ook van belang niet alleen te kunnen beschikken over de daadwerkelijke opname, maar ook over tools te beschikken om de kwaliteit te kunnen weergeven in bijv. een servicelevel. Naast mogelijheid van MTel bestaan er reeds Cloudrecording oplossingen waarbij, onafhankelijk van de Telco of provider, gesprekken vanaf ieder device (fixed of mobile) kan worden beoordeeld.

      Login om te reageren

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs