Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief
ordina

Ordina beheert centraal cliëntvolgsysteem Halt

26 maart 2012 - 07:29ActueelOverheidOrdina
Sander Hulsman
Sander Hulsman
Chief Digital Content

Jeugdcriminaliteitbestrijder Halt heeft ict-dienstverlener Ordina geselecteerd als nieuwe partner voor beheeractiviteiten. De overeenkomst heeft een looptijd van twee jaar met de optie twee keer één jaar te verlengen en betreft het beheer en onderhoud van het zogeheten AuraH3-informatiesysteem van Halt. De waarde van het contract is niet bekendgemaakt.

Dit cliëntvolgsysteem, op basis van Microsoft.Net, ondersteunt het proces van Halt-straffen en vormt de basis voor sturingsinformatie en managementrapportages ten behoeve van beleidsmakers en besluitvormers. Halt levert een bijdrage aan het voorkomen en bestrijden van jeugdcriminaliteit. Ordina neemt het beheer over van ict-dienstverlener Informatie Management Nederland (IMN).

Inzicht in proces

Het cliëntvolgsysteem AuraH3 ondersteunt de Halt-medewerkers in het gehele proces van een Halt-straf. In het systeem worden bijvoorbeeld gemaakte afspraken geregistreerd en houdt de Halt-medewerker bij of een gegeven opdracht succesvol is uitgevoerd. Dit geeft Halt-medewerkers helder inzicht in het hele proces. In totaal gaan driehonderd medewerkers in negentien regio's met het systeem werken. Het systeem wordt centraal beheerd, maar door de gehele organisatie, zowel landelijk als regionaal gebruikt via een webinterface.

‘Halt wil de werkprocessen efficiënter krijgen en daarom moet de (digitale) aanlevering van gegevens van jongeren en delicten veilig en betrouwbaar ingeregeld worden, in samenhang met andere (keten)systemen', zegt Halt -directeur Arina Kruithof. ‘Ordina verzorgt daarom het onderhoud en beheer van ons AuraH3-systeem.'

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Slimme toegang vs. onzichtbare cyberrisico’s in de Zorg

    In zorginstellingen is een constante stroom van personeel, patiënten en bezoekers. Maar hoe zorg je ervoor dat gevoelige gebieden beschermd blijven zonder de dagelijkse gang van zaken te verstoren? Hoe herken je eventuele zwakke plekken in het netwerk?

    Computable.nl

    In detail: succesvolle AI-implementaties

    Het implementeren van kunstmatige intelligentie (AI) biedt enorme kansen, maar roept ook vragen op. Deze paper beschrijft hoe je als (middel)grote organisatie klein kunt starten met AI en gaandeweg kunnen opschalen.

    Computable.nl

    Cybercrime Trendrapport 2024

    Een uitgebreide paper over de nieuwste bedreigingen en ruim 50 best-practices in beveiliging.

    Meer lezen

    Computable.nl
    ActueelCarrière

    Ordina beperkt verlies tot 1,7 miljoen

    ActueelCarrière

    Ordina kleurt hoofdkantoor aan A12 oranje

    Computable.nl
    ActueelData & AI

    Ordina bouwt zaaksysteem provincie Zeeland

    ordina
    ActueelWerkplek & Beheer

    Omzet Ordina daalt over hele linie

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs