Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Ordina en Omniplan bouwen hypotheekportal

24 februari 2012 - 10:52ActueelCloud & InfrastructuurOmniplanOrdina
Rik Sanders
Rik Sanders

Automatiseerder Ordina en Omniplan, leverancier van software voor financiële planning en advies, werken samen aan een geïntegreerde oplossing voor financieel dienstverleners. Via dit webportal kunnen zowel de dienstverleners als hun klanten terecht voor informatie en advies over hypotheken. De oplossing bestaat uit het Enterprise Adviesplatform van Omniplan en de ATvance Suite van Ordina.

Omniplan ontwikkelt en levert software voor financiële planning en financieel advies aan intermediairs, hypotheekketens, banken, verzekeraars, accountants en fiscalisten. De geïntegreerde adviesplanner dat het bedrijf nu met Ordina aanbiedt, combineert een front-, mid- en backoffice systeem met diepgaande kennis van financiële producten. Het systeem kan zowel door de financieel dienstverleners worden gebruikt als hun klanten.

Klant centraal

Klanten kunnen via een webportal zelf informatie over hun hypotheek inzien, inclusief de stand van hun hypotheek, financieringsmogelijkheden en gekoppelde verzekeringen. Daarmee kunnen ze zich een beter voorbereiden op het advies dat ze willen hebben van hun dienstverlener. Het systeem biedt financieel dienstverleners op hun beurt de mogelijkheid om klanten te adviseren wanneer de situatie hierom vraagt. Zo selecteert het systeem bijvoorbeeld automatisch klanten waarvan de hypotheek binnenkort verlengd dient te worden en genereert het een nieuw voorstel.

Bij het nieuwe adviesplatform is gezorgd voor een integratie van de frontoffice met de mid- en backoffice, stelt Dick Verhaar, algemeen directeur van Omniplan. 'Wij bieden een integrale omgeving die de adviseur en de klant leidt door slim ingerichte adviesprocessen en ondersteuning geeft aan een multichannel marktbenadering. Gedurende het adviesproces heeft de klant altijd inzicht en overzicht in zijn financiële situatie. En de klant kan meedraaien aan de 'knoppen' om te komen tot een zo goed mogelijk advies.'

Meer over

BackofficeDiensten

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    De weg van dataverzameling naar impact

    Iedere organisatie heeft data, maar niet iedereen weet hoe je het goed gebruikt. Hoe zet je waardevolle informatie om in actie?

    Meer lezen

    Computable.nl
    ActueelInnovatie & Transformatie

    Ordina valt af bij hypotheekorder ING

    Computable.nl
    ActueelInnovatie & Transformatie

    Ordina neemt hypotheekexpert Infra Design over

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs