Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Nederlandse versie Navision zo goed als klaar

22 oktober 2003 - 22:00ActueelInnovatie & Transformatie
Gijs Hillenius
Gijs Hillenius

De ombouw van het Deense Navision is voltooid. In de Verenigde Staten zijn de Microsoft crm-pakketten sinds januari te koop. De Nederlandse versie ligt begin volgend jaar op de schappen. Doelgroep is het mkb.

In Barneveld, het voormalig Navision-kantoor, waar de introductie wordt voorbereid, zijn de verwachtingen groot. Hubert Hulshof, productmanager: "We krijgen er nu al veel telefoontjes over. Het mkb wacht met het aanschaffen van crm tot ons product verkrijgbaar is. Wellicht leeft door ons die markt weer op."
 
De beoogde doelgroep is het mkb. De Nederlandse "sweet spot" zoals Hulshof het noemt – het aantal bedrijven met meer dan vijf gebruikers, maar minder dan 1500 – is 41 duizend bedrijven groot.
 
Of het een succes wordt, hangt af van het Nederlandse netwerk van partners. "Het product is voor 80 procent af. De rest moet worden aangelegd door de partners."
De partners zitten dicht op de klant, zegt Hulshof, en hebben ervaring met het implementeren bij het mkb. Zij verrichten ook het maatwerk dat het crm-pakket aansluit op die mkb-systemen.
 
In de VS zorgden dergelijke partners voor zo’n 160 aanvullende modules. Die kunnen uiteraard ook in Nederland ingezet worden. "Nu houden we intern nog een lijstje bij. Straks is er een speciale website, waar het mkb contact kan leggen met de leveranciers van de modules."
 
Het crm-pakket is voor het merendeel geschreven in .Net. Het is helemaal ingebouwd in Microsofts e-mail programma Outlook. "Er is geen sales-agent die niet met Outlook werkt. Ons systeem begint daar, dat maakt de drempel erg laag."

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    Design Sprints: 4 dagen van idee naar prototype

    Hoe zet je in vier dagen tijd een gevalideerd prototype neer met Design Sprints?

    Computable.nl

    Dit is de weg naar informatietransformatie

    In een wereld waar data en informatie centraal staan, moeten organisaties zich aanpassen aan de digitale toekomst. Informatietransformatie is de sleutel tot het versterken van beveiliging en het bevorderen van efficiëntie.

    Meer lezen

    Computable.nl
    ActueelData & AI

    Microsoft vernieuwt Small Business Server

    Eén reactie op “Nederlandse versie Navision zo goed als klaar”

    1. Jack Ijzinga schreef:
      23 oktober 2003 om 10:16

      “Het crm-pakket is voor het merendeel geschreven in .Net. Het is helemaal ingebouwd in Microsofts e-mail programma Outlook. “Er is geen sales-agent die niet met Outlook werkt. Ons systeem begint daar, dat maakt de drempel erg laag.”
      Ik hoop voor de heer Hulshof dat Navision ook gebruikt kan worden met andere mailserver/client systemen anders dan outlook/exchange. Dat men nu de mogelijkheden in de outlook client heeft ingebakken voor de sales-agenten zal het MKB een worst zijn, echter als men in het MKB dan ook geconfronteerd gaat worden met de gedwongen winkelnering zijnde Exchange/Outlook zal dat door diverse MKB bedrijven niet echt op prijs gesteld worden. Het zou Navision sieren als ze ook mogelijkheden bieden om te integreren met GroupWise of SendMail of Eudora etc etc etc. Ik meen dat daar bepaalde standaarden voor zijn…….????

      Login om te reageren

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs