Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Toeloop cursisten Global Knowledge door onzekerheid bij New Horizons

10 juni 2010 - 09:30ActueelOnderwijsGlobal KnowledgeNew Horizons

Veel klanten van New Horizons maken door de onzekerheid bij Microsoft opleider New Horizons de overstap naar Global Knowledge. Vooral in de vestigingen Amsterdam, Zoetermeer en Nieuwegein merkt Global Knowledge een flinke toename van klanten die voorheen bij New Horizons een opleiding en/of examen deden.

"We merken tevens dat veel van deze klanten nu echt op zoek gaan naar een meer kwalitatieve opleider", aldus Piet Hompus, algemeen directeur van Global Knowledge Benelux. "Het walk-in concept waar New Horizons mee bekend is geworden blijkt voor veel cursisten geen goede leermethodiek. Cursisten hebben persoonlijke begeleiding nodig om de leerstof goed tot zich te kunnen nemen. Bij Global Knowledge krijgen ze die in de vorm van klassikale trainingen, vaak in combinatie met blended learning oplossingen."

Global Knowledge heeft vooral een toeloop van cursisten die getraind willen worden op Windows 7, Windows Server 2008 R2 en Exchange 2010, maar ook voor andere Microsoft trainingen als Sharepoint Server is extra interesse. Om de toeloop van de extra cursisten aan te kunnen heeft Global Knowledge een frequenter aanbod van open rooster gepland.

"Natuurlijk kunnen klanten als ze in bezit zijn van Microsoft SA vouchers deze ook bij ons voordelig inwisselen voor een Microsoft training", vervolgt Piet Hompus. "Bovendien bieden we ook andere aantrekkelijke oplossingen om de kosten voor een training beheersbaar te maken, zoals de Knowledge Pass. Met de Knowledge Pass kan een organisatie flexibel tegen een vooraf bepaald budget trainingen en examens bij Global Knowledge volgen".

Om de overstap naar Global Knowledge eenvoudiger te maken heeft Global Knowledge een speciaal telefoonnummer opengesteld waar de voormalige klanten van New Horizons hun vragen kunnen stellen: 030-6089450.

 

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Meer lezen

    ActueelOnderwijs

    Deze 10 ict-projecten zetten het onderwijs op z’n kop!

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Kort: Weer Red Hat Award voor Vijfhart, ruim 500 miljoen voor vervolgfonds Main (en meer)

    ActueelOnderwijs

    OU opnieuw hoogste gewaardeerde universiteit in studentenenquête

    ActueelInnovatie & Transformatie

    Wie zijn dé diversiteitsleider en hét digitale talent?

    OpinieGovernance & Privacy

    De democratie als sensor, niet als scepter

    Saba, eiland, Caribisch
    ActueelCarrière

    Kort: Postcodes voor Caribisch Nederland, LAI uit Schiedam beste HPE-opleider, Gates fakkelt Musk af

    Eén reactie op “Toeloop cursisten Global Knowledge door onzekerheid bij New Horizons”

    1. Derk Keuter schreef:
      16 juni 2010 om 00:53

      Het correcte nummer waar de voormalige klanten van New Horizons hun vragen kunnen stellen is:

      030-7508500

      Login om te reageren

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs