Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief

Colubris beloont Kannegieter voor verkoopresultaten

18 februari 2008 - 14:44ActueelCarrièreColubris NetworksKannegieter
Redactie Channelweb
Redactie Channelweb

Met het incentiveprogramma The Drive to Daytona stimuleert Colubris Networks zijn partners elk jaar om verkooprecords te breken. In 2007 was Kannegieter de winnaar.

Kannegieter behaalde in de Benelux resultaten die ver boven de doelstellingen uitkwamen. Het bedrijf wint met deze prestatie een reis naar Daytona, Florida, in de VS.

Colubris zet het incentiveprogramma in al zijn verkoopregio’s in. The Drive to Daytona dankt zijn naam aan het feit dat de winnaars op de plek van bestemming genieten van de beroemde jaarlijkse Daytona 500-race op de Daytona Speedway. Daarnaast mag de partner zelf een rondje rijden onder leiding van een medewerker van een van de beste autoracescholen ter wereld: Skip Barber Racing School.

"Partners zijn voor Colubris erg belangrijk. We willen ze dan ook het gevoel geven dat ze van grote toegevoegde waarde zijn voor Colubris en dat ze centraal staan in onze marktbenadering", zegt Harry Stevens, sales director EMEA bij Colubris. "Deze reis naar de VS is een welverdiende beloning voor de partner die zich zodanig inzet dat spectaculaire resultaten voor beide partijen behaald worden."

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialData & AI

    AI in softwaretesten: tussen belofte e...

    De opkomst van kunstmatige intelligentie (AI) wekte hoge verwachtingen in de wereld van softwaretesten. Zelflerende testsuites, automatisch gegenereerde testgevallen en...

    Meer persberichten

    Meer lezen

    ActueelCarrière

    Systeembeheerder blaast rechtszaak Coornhert af

    ActueelCarrière

    Kort: Kabinet steekt 430 miljoen in techindustrie, Defensie werft hackers (en meer)

    AchtergrondCarrière

    ‘Mbo’ers willen de it in, maar stagemuur houdt ze tegen’

    OpinieData & AI

    Van uitvoerder naar regisseur: hoe ai werk en talent samenbrengt

    Eddie van Marum
    Carrière

    Hoe de overheids-it minder afhankelijk wordt van externen

    M&A, Fusie & Overname
    ActueelSecurity & Awareness

    Cybersecurity is business

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Ontvang Computable e-Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics
    • Phishing
    • Ransomware
    • NEN 7510

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs