Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Website als visitekaartje bij FABORY

15 februari 2008 - 14:19AchtergrondCloud & InfrastructuurSmartsite
Alex Beishuizen
Alex Beishuizen

FABORY is een toonaangevend internationaal bedrijf dat hoogwaardige bevestigingsmaterialen, gereedschappen en industriële producten levert. FABORY bestaat uit ruim 80 bedrijven in 14 verschillende landen in Europa, Noord-Amerika en China. Het bedrijf ontwikkelt zich snel en wil zich presenteren als één bedrijf met één gezicht. De internetsite is voor FABORY méér dan een visitekaartje. Het moet doorlopend een goede afspiegeling zijn van het snel groeiende bedrijf.

Eén basis, meer landensites

Bij de keuze voor een contenmanagementsysteem heeft FABORY vooral gekeken naar gebruikersvriendelijkheid, meertaligheid, bewezen techniek en het vermogen mee te kunnen groeien met de moderne eisen die techniek en internet nu en in de toekomst stellen. FABORY wil de site namelijk steeds verder ontwikkelen om aan te blijven sluiten bij de wensen van haar afnemers. De corporate site www. fabory.com vormt een basis. Daarnaast kent elk land zijn eigen site in de eigen taal. Hiervoor is het van groot belang dat het platform taalonafhankelijk is en om kan gaan met 'vreemde' karaktertekens.

Beheer meertalige content is grote uitdaging

 Eén van de grote uitdagingen bij het implementeren van 'multinationale' sites is het beheer van meertalige content. De wens een corporate uitstraling te houden en eenduidige informatie te geven pleit voor een centraal contentbeheermodel. Aan de andere kant willen de landenorganisaties lokale informatie zelf kunnen beheren en publiceren.

Om tegemoet te komen aan deze op het oog tegenstrijdige eisen, is bij de inrichting van de site onderscheid gemaakt tussen corporate en lokale content. Corporate content is leidend en kan vanuit de corporate redacties gepushed worden naar de lokale landensites. Elke landensite heeft daarnaast een eigen redactie. Andersom kan ook lokale content gebruikt worden op de corporate site.

Goede mix centrale en lokale content

Hierdoor is FABORY zeker van de juiste corporate uitstraling zonder afbreuk te doen aan de lokale 'touch'. De landenorganisaties kunnen bovendien lokaal nieuws (vacatures, nieuwe vestigingen) snel en efficiënt online plaatsen. De gebruikersvriendelijke structuur werkt bijzonder uitnodigend om lokaal te publiceren.

FABORY ziet haar nieuwe website als een prima middel om afnemers, potentiële klanten en andere belangstellenden in staat te stellen snel en overzichtelijk informatie in te winnen. Met het contentmanagementsysteem van Smartsite beschikt FABORY over een tool die dit ten volle ondersteunt en die FABORY in staat stelt haar ambitieuze doelstellingen mogelijk te maken.

Meer over

ECM

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    De weg van dataverzameling naar impact

    Iedere organisatie heeft data, maar niet iedereen weet hoe je het goed gebruikt. Hoe zet je waardevolle informatie om in actie?

    Meer lezen

    Fabory
    ActueelCloud & Infrastructuur

    Fabory verlengt contract Orange Business Services

    Eén reactie op “Website als visitekaartje bij FABORY”

    1. ed vanherwaarden schreef:
      2 april 2009 om 09:59

      Al ruim meer dan 32 jaar een internationaal expeditie bedrijf en vooral erg sterk in export overzee alsmede import wij doen op jaarbasis ca. 250.000 containers ebn wij werken voor zeer belangrijke opdrachtgevers en wij zouden het bijzonder op prijs stellen te worden uitgenodigd om over uw vervoer in het algemeen te spreken- wij zien dan ook graag een uitnodiging van u tegemoet – zie ook onze webside www. vandongederoo.nl

      Login om te reageren

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs