Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Vergeet niet te bellen

20 februari 2007 - 16:04ActueelGovernance & PrivacySwyx
Redactie Computable
Redactie Computable

Communicatie lijkt zo’n modewoord, en laten we vooral bereikbaarheid niet vergeten. Bij iedere grootmeester van de zakenwereld liggen dergelijke termen vooraan in zijn mond. Maar is het echt iets dat enkel en alleen voorbehouden is aan de grote enterprises? Waarom zou je als eenmanszaak niet bereikbaar moeten zijn? Klanten verwachten echt niet minder van jou dan van een grote naam op welk gebied dan ook. Sterker nog, waarschijnlijk verwachten ze veel meer commitment van je omdat je juist klein bent. Jij hebt tenslotte niet honderden klanten die continu aan je mouw lopen te trekken voor aandacht.

Zeker voor kleinere en middelgrote bedrijven met een beperkt klantenbestand, is klanttevredenheid cruciaal. Je hoeft niet 24 uur per dag, 7 dagen per week, 365 dagen per jaar beschikbaar te zijn, je moet alleen die illusie wekken. Klanten willen weten waar je bent en wanneer zij bij jou terecht kunnen. Je kunt niet de deur achter je dichttrekken en verwachten dat de zaken wel doorgaan. Jouw klant wil topprioriteit zijn en dat gevoel moet je hem ook geven.

Als hij belt wil hij geen onbeantwoorde vragen door een telefoon die niet wordt opgenomen of een voicemail die slechts op kantoor kan worden afgeluisterd. Hij wil weten dat je continu tot zijn beschikking staat. Een ‘oude' telefoon en aansluiting is dus niet genoeg. Je moet bereikbaar zijn via mail, mobiel, fax, telefoon, chat en desnoods rooksignalen. Alles in één werkt dan vaak beter dan alles een beetje, want je klant wil natuurlijk niet een beetje geholpen worden.

Günter Junk
CEO Swyx

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    GenAI: Veiligheidsrisico of wapen tegen dreiging?

    Wat AI betekent voor jouw securityaanpak? Alles over de risico’s en strategieën om GenAI verantwoord in te zetten.

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    Beveiliging en IT samen sterk tegen bedreigingen

    Deze paper geeft concrete strategieën en handvatten om IT en Security effectiever te integreren.

    Meer lezen

    ActueelGovernance & Privacy

    Kort: AIV waarschuwt Nederland, Centric verwerft meerderheidsbelang in Twelve (en meer)

    AchtergrondCloud & Infrastructuur

    Europese it moet nú regie pakken

    OpinieData & AI

    Van data-marktplaatsen tot dark data: de rol van authenticiteit in ai

    OpinieSecurity & Awareness

    Iot-beveiliging: het vergeten risico in cybersecuritystrategie

    Europese Unie
    AchtergrondCloud & Infrastructuur

    Geen one-fits-all-oplossing voor soevereine EU-cloud

    lui
    OpinieInnovatie & Transformatie

    Waarom ‘leverancier van jouw leverancier’ groot risico kan zijn

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs