Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

SPSS breidt partnerprogramma uit

02 februari 2007 - 12:53ActueelData & AISPSS
Redactie Channelweb
Redactie Channelweb

SPSS, wereldwijd leverancier van software-oplossingen voor predictive analytics, heeft tijdens zijn internationale sales kickoff meeting 2007 bekend gemaakt dat het huidige partnerprogramma uitgebreid wordt.

Die uitbreiding is een reactie op de groeiende vraag naar oplossingen voor Predictive Enterprise en Enterprise Feedback Management.

Uitbreiding van de partnerstructuur stelt SPSS in staat om innovatieve oplossingen te ontwikkelen voor zakelijke probleemstellingen. Binnen de nieuwe structuur wordt bovendien meer aandacht besteed aan de partners door middel van training, nieuwe methodes, een portal, een nieuwsbrief en meer focus op de verticale markten.

Strategische partners die deelnemen aan het uitgebreide SPSS partnerprogramma zijn onder andere: CGI en LogicaCMG (consultancy/system integrators); IBM, Oracle en HP (technologie); Information Builders Inc., MicroStrategy en SAP (complementaire software) en Aprimo, HP en MJM (resellers). Al deze ondernemingen hebben een leidende positie verworven binnen hun markt, zowel horizontaal als verticaal.

"Nu wij ons meer richten op Predictive Enterprise Solutions is het zeer belangrijk om nauw samen te werken met partners die zich hebben bewezen in de markt. Samen kunnen wij onze klanten de technologie, instrumenten en service bieden om hun bedrijfsprocessen te optimaliseren", zegt Patrick McCue, vice-president wereldwijde allianties bij SPSS.

Mike Schroeck van IBM voegt hier aan toe: "Wij zien predictive analytics als een logische vervolgstap voor business intelligence. Door met SPSS samen te werken kunnen wij onze klanten betere oplossingen bieden die zorgen voor concurrentievoordeel en aansluiten bij IBM's visie op information on demand."

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    De weg van dataverzameling naar impact

    Iedere organisatie heeft data, maar niet iedereen weet hoe je het goed gebruikt. Hoe zet je waardevolle informatie om in actie?

    Computable.nl

    In detail: succesvolle AI-implementaties

    Het implementeren van kunstmatige intelligentie (AI) biedt enorme kansen, maar roept ook vragen op. Deze paper beschrijft hoe je als (middel)grote organisatie klein kunt starten met AI en gaandeweg kunnen opschalen.

    Meer lezen

    ActueelData & AI

    Handelsoorlog zet druk op technologiesector, maar biedt ook kansen

    Vrouwe Justitia
    ActueelCarrière

    Collectieve rechtszaak tegen Workday voor leeftijdsdiscriminatie door ai

    AchtergrondData & AI

    Sam Altman (OpenAI): ‘Just do it: bedrijven moeten ai nu omarmen’

    ActueelCarrière

    Kort: Ernst-Jan Stigter directeur Sopra Steria Nederland, nepmails namens de NCSC (en meer)

    ActueelInnovatie & Transformatie

    Apple bepaald geen voorloper met ai

    OpinieData & AI

    Maak ai saai!

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs